poniedziałek, 30 marca 2015

Filmik "Fun"

Hej :)

Przygotowałam w końcu kolejny filmik w ramach mojego posta dla Kolorowego Jarmarku. Jest króciutki, ale LO robiłam 18 minut. Znowu na pełnym spontanie. Chciałam sobie przygotować jakiś kit, ale powstał niezły stosik pasujących mi rzeczy, więc tym razem sobie odpuściłam :D
Oczywiście nie obyło się bez wpadki w postaci uciekającego LO (przez chwilę w ogóle nie widać, co robię), ale mam nadzieję, że mi wybaczycie. Na przyszłość się poprawię!

No ale zapraszam do oglądania:


I co sądzicie?

Jakby się komuś nie chciało oglądać, to tutaj gotowe LO:




Materiałoznawstwo na blogu Jarmarkowym :)

Muszę przyznać, że robienie filmików mi się podoba :) Może nie są zbyt odkrywcze, ale ja lubię podglądać, jak inni tworzą, więc może komuś i moje filmy przypadną do gustu :)

Dzięki, że do mnie zaglądacie i komentujecie :*

Miłego dnia :)

16 komentarzy:

  1. Filmik faktycznie trochę długi, ale to dlatego że Lo jest złożony i mediowy, a to zawsze zabiera trochę czasu. Kto nie ma cierpliwości może zawsze przewinąć :) Gdzie kupiłaś takie fajne naklejki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko, czego używałam jest z Kolorowego Jarmarku :) w filmiku w opisie znajdziesz listę, a na blogu Jarmarkowym (http://kolorowyjarmark.blogspot.com/) są podlinkowane miniaturki :)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie, że nagrywasz filmiki. Lubię patrzeć jak tworzą inni :) koniecznie muszę spróbować patentu z podklejaniem na końcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. buuu a mi wyskoczył błąd i nie mogłam filmiku obejrzeć:( ale efekt końcowy jak zwykle genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny filmik i praca też ;) Cudny ten aparat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W tak krótkim czasie tak genialne LO?! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny filmik :) LO fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super filmik :) chcę takich więcej :D Świetne LO i tylko w 18 minut :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Filmik obejrzę w wolnej chwili, a scrap bardzo mi się podoba, śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny scrap:) Filmik obejrzałam, też lubię patrzeć jak powstają inne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  10. W 18 minut to ja papiery zdążę wyciągnąć więc podziwiam za tempo. :D A LO świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. 18 minut, chyba żartujesz?! :D ja w tyle to ... no ja nic w tyle nie zrobię! Czasem tyle siedzę i mam zwias co dalej xD Szacun za tempo :D Ja chcę takie rubonsy czarne fajne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Filmik z chęcią obejrzałam, bardzo fajny :).

    A powiedz mi, to są jakieś naklejki co patyczkiem przyciskałaś i odklejałaś folię.

    Super praca i jak wszystko fajnie raz dwa dopasowałaś :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się sposób, w jaki zagospodarowałaś dolną część scrapa, aparat cudny, dobra robota!

    OdpowiedzUsuń