poniedziałek, 9 marca 2015

Diabelskie wyzwania

Witajcie :)

Ale mam dzisiaj zabiegany dzień. Piorę, sprzątam, gotuję, uczę się i scrapuję. Ale udało mi się znaleźć chwilkę, żeby wrzucić post. O ile nic nie pominęłam, to już praktycznie będę na bieżąco z pokazywaniem Wam wszystkich zaległych prac. Zostanie jeszcze jedno LO, ale o nim przy okazji.

Dzisiaj pokażę Wam 2 prace, które przygotowałam do Diabelskiego Młyna. Pierwsza to bardzo już zaległe LO, które zrobiłam do dyktanda Nieoceniampookładce. Pierwszy raz miałam okazję spróbować takiego robienia scrapa i bardzo mi się podobało.


A druga praca to lift mojej kartki o tej:


A wyszło mi coś takiego:


Na początku w ogóle nie wiedziałam, jak się zabrać do tej pracy, nigdy wcześniej nie liftowałam samej siebie. Postanowiłam więc pójść w całkowicie inne kolory i jakoś poszło.

Jeśli macie ochotę, to serdecznie Was zapraszam do zliftowania mojej kartki. Mam mega radochę z patrzenia, co ludzie tworzą bazując na mojej pracy.

Materiałoznawstwo sobie odpuszczę, bo LO powstało z mnóstwa przeróżnych ścinków, które nie do końca wiem skąd pochodzą :D

Dzięki, że do mnie zaglądacie i komentujecie :*

Trzymajcie się :)

26 komentarzy:

  1. super! bardzo mi się podoba ta zliftowana kartka:) świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne obie prace :) a właściwie to wszystkie trzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tło z trójkątów wygląda interesująco, dostrzegam też kwiaty :) Autolift wyszedł fantastycznie i podoba mi się bardziej od oryginału.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się zliftowałaś:) I to LO mi się podoba, tyle tu energii:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lift genialny, a scrap... wielkie WOW!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. normalnie na Picassa się zapatrzyłaś ;-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne połączenie intensywnych kolorów. Niby taki trochę nieład, ale wszystko doskonale pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne połączenie intensywnych kolorów. Niby taki trochę nieład, ale wszystko doskonale pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Postanowiłam napisać i tuta: wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i tego co tylko sobie wymyślisz. ;)))) Buziaki!
    Karteczka cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne i pełne pozytywnej energii prace :)
    Za lift chciałabym się zabrać, mam nadzieję, że się uda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne, niebanalne tło na LO'sie a lift fantastyczny. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne, super wesołe kolorki i pełne pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepsze życzenia urodzinowe, nieustającej weny i miliona pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słonecznie, optymistycznie ma lifcie i pozytywnie zatrójkątowane LO :) Fajnie, fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne prace, kartka mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne obie prace i LO i karteczka - super:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne, radosne i pomysłowe prace :) Podoba mi się sposób zagospodarowania ścinków :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne! ;} Kolorowe, radosne, prześwietne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Liftowanie samej siebie musi być bardzo trudne.Oczywiście,co to dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Liftowanie samej siebie musi być bardzo trudne.Oczywiście,co to dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Lift wyszedł kapitalnie,podoba mi się nawet bardziej niż pierwowzór:)

    OdpowiedzUsuń
  22. To tło z trójkątów, jak i sam scrap - mega! Ale ja się TOTALNIE zakochałam w kartce! Autolift na szóstkę, jest naprawdę przerewelacyjna! <3

    OdpowiedzUsuń