wtorek, 24 marca 2015

Album

Hej :)

Ostatni tydzień minął mi pod znakiem inspiracji dla Kolorowego Jarmarku :) W piątek ukazał się post z albumami - także innych dziewczyn z DT. Koniecznie zajrzyjcie, bo prace są naprawdę fajne i zróżnicowane. 

Muszę przyznać, że ja ze swojego jestem dumna. Albumów robię niewiele, bo są mocno pracochłonne. Dlatego cieszę się, że do DT muszę, bo fantastycznie się je później przegląda. Mam nadzieję, że uda mi się częściej ruszyć tyłek i skleić jakiś album :)




W wolnych miejscach dojdzie jeszcze journaling.

Wykorzystałam tu naprawdę mnóstwo różnych rzeczy, dlatego po listę produktów odsyłam Was na bloga Jarmarkowego. Wystarczy że tam zajęłam tyle miejsca swoimi 30 miniaturkami  :D

Jestem naprawdę ciekawa, jak Wam podoba się mój album. I czy Wam łatwiej jest zabrać się do ich robienia :)

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze i odwiedziny :*

Trzymajcie się :*

17 komentarzy:

  1. Świetny i baaaaardzo Twój :D Podoba mi się!
    Za albumy ciężko mi się zabrać, ale jak już zacznę, to idzie ekspresem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah, też miałam napisać, że bardzo Twój, ale potem przeczytałam komentarz Chimery i nie chcę, żeby było, że plagiatuję :P Śliczny jest! Mnie i mojemu też stuknęło 3 lata właśnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra! ;) Powinnaś się zmotywować i robić więcej albumów. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Forma pracochłonna, ale potem można oglądać po wielokroć, więc warto. Twoj album jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny piękny, ja też jestem za tym żeby było ich u Ciebie więcej :) Ja tam kocham robić albumy, ale w większości stoją puste i smutne, bo wiecznie zapominam wywołać do nich zdjęć :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda fantastycznie! Świetne aranżacje stron i przepyszne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fenomenalny!!! I czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. album wyszedł świetny! bez podpisu zgadłabym, że to Twoje dzieło :) albumy niestety mają to do siebie, że są pracochłonne, ale jak się już jeden zrobi to taka duma rozpiera, że ho ho ;) oby więcej, bo ogląda się wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak sie podoba? jest rewelacyjny super kolorystyka i mega pozytywna energia od niego bije. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyszedł Ci ten album, będziesz mieć pamiątkę na długie lata :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny :) Radosny i taki bogaty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super album :) Rób ich więcej :)
    Uwielbiam albumy, piękna pamiątka na lata, niestety są czasochłonne, ale warte są wysiłku :D
    Zaplanowane mam już kilka sztuk do zrobienia, tylko jakoś nie mogę się zebrać, żeby wywołać zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki pozytywny! Ale musiał kosztować ogrom pracy i morze czasu... Po głowie chodzi mi teraz album z kopert, w stylu nieco retro, ale perspektywa długoterminowej zabawy z nim trochę mnie jeszcze powstrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie tu tyle czasu nie było i proszę jakie wspaniałości! No kochana albumik jest super! Normalnie kumulacja pozytywnej energii! Zdecydowanie częściej musisz robić takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój albumik wygląda rewelacyjnie, pewnie przetrwa wieki :)

    OdpowiedzUsuń