niedziela, 22 marca 2015

Urodzinowo

Hej :)

Jakiś czas temu, jak wiecie, miałam urodziny. A że pierwszy raz od paru dobrych lat miałam tort ze świeczkami, koniecznie musiałam to uwiecznić. Szczególnie, że radochę miałam z tego, jak mała dziewczynka. Dlatego w ramach inspiracji dla Kolorowego Jarmarku postanowiłam stworzyć parawanik.





Jest kolorowy i radosny, dokładnie tak jak chciałam. Zrobienie go było banalnie proste. Użyłam tylko 3 papierów i zestawu naklejek, a mimo to całkiem sporo się na nim dzieje :)

Użyte materiały:
http://www.kolorowyjarmark.pl/pl/p/Papier-30x30-Pebbles-Birthday-Wishes-Hip-Hip-Hooray/1991http://www.kolorowyjarmark.pl/pl/p/Papier-30x30-Pebbles-Birthday-Wishes-Sprinkles/1996http://www.kolorowyjarmark.pl/pl/p/Birthday-Wishes-naklejki/2050
http://www.kolorowyjarmark.pl/pl/p/Papier-30x30-Pebbles-Birthday-Wishes-Surprise/1997

I'm submitting this LO to Paper Issue Link Party - Let's Get This Party Star-ted and Par-ty Heart-y 

Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze :*

Trzymajcie się :)

12 komentarzy:

  1. "Tort! Wszyscy lubią tort! "
    powinnaś je zdecydowanie częściej dostawać ;-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny. Uwielbiam te Twoje radosne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny parawanik :) Kolory rewelacyjnie poprawiają humor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W istocie. Niewiele wykorzystałaś, ale dzieje się sporo. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo kolorowo i radośnie się na nim dzieje. ;) Ale takie właśnie powinny być urodziny! ^^
    P. S. Ja też już nie pamiętam kiedy na swoje urodziny miałam tort. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny, pozytywnie zakręcony parawanik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca :) Bardzo kolorowo, dużo się na niej dzieje, apetyczny tort :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny jest, podoba mi się taka żywa kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ohoho, ale mam inspirację do swoich urodzin :D No bomba, taki parawanik to świetna forma, pięknie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O rzeczywiście przy tak małym nakładzie przydasi wyszła całkiem "bogata" praca :).

    Jest bardzo, bardzo radosna :).

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny parawanik! przepiękne kolory! no i świetny wiek!

    OdpowiedzUsuń