piątek, 20 marca 2015

Delikatnie

Hej :)

Nareszcie piątek! W końcu mam trochę czasu dla siebie i na nadrabianie zaległości :) Mam nadzieję, że spędzicie dzisiaj czas równie miło jak ja ;)

Chciałam Wam pokazać 2 layouty stworzone do mapek.

Pierwszy do mapki ScrapMapowej:





A drugi powstał na mapkowe wyzwanie w Diabelskim Młynie:





i moje LO






Oba wyszły mi jakoś tak delikatnie.

Ten drugi z tulipanem zgłaszam na wyzwanie FifiRifi "Budzimy wiosnę" 

http://fifi-rifi.blogspot.com/2015/03/wyzwanie-dziewiate-budzimy-wiosne.html

na wiosenne wyzwanie TricksArt

http://tricksartist.blogspot.com/2015/03/sztukateria-18.html

oraz na wiosenne wyzwanie w Craftowym Ogródku

http://craftowyogrodek.blogspot.com/2015/03/wyzwanie-wiosenne-ze-scrapincem-spring.html


A na sam koniec chciałam Was jeszcze zaprosić na urodzinowy konkurs w ScrapMap, gdzie możecie wygrać 4 kolekcje papierów Studia Tekturek :)

http://scrap-map.blogspot.com/2015/03/3-urodziny-scrap-map-konkurs.html

Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze :*

Trzymajcie się :)

13 komentarzy:

  1. Oba są piękne, jednak bardziej spodobał mi się drugi scrap, ma coś w sobie, jakąś taką lekkość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie faworytem też dwójeczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwie prace świetne, choć tulipan zachwyca szczególnie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, drugi całkowicie wymiata delikatnością. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace! Lekkie, wiosenne, kolorowe. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak faktycznie oba bardzo fajne. Moje oko bardziej przyciąga ten pierwszy, ale ten z tulipanem jest bardzo spójny i harmonijny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie prace mi się podobają ale ciut wygrywa ta z tulipankiem, bo to moje ulubione kwitki :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne mapki, więc i prace bardzo mi się podobają :) Są takie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj zdecydowanie obudziłaś wiosnę :) Oba wspaniałe, ale jak już obstawiamy to ja jestem za pierwszym :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z kolei stawiam na drugi, bo faktycznie ma w sobie coś magicznego (chyba te kolory ;)), ale pierwszy tez super, kompozycja boska!

    OdpowiedzUsuń
  11. Drugi abolutnie trafia do mojego serducha!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się - tulipan ma to coś w sobie, że ta praca zachwyca. Piękne kolory i super mapka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulujemy ! :) Świetna praca. Nam też się bardzo spodobała. Dziękujemy za udział w zabawie TA

    OdpowiedzUsuń