czwartek, 2 kwietnia 2015

Optymistycznie

Hej ;)

Jak ja lubię mieć wolne. Mam wtedy mnóstwo czasu, żeby ponadrabiać przeróżne zaległości. Wcześniej zajmowałam się różnymi scrapowymi rzeczami (przygotowywanie prac, drukowanie zdjęć, obfotografowywanie już gotowych), a teraz nadszedł czas na sprawy okołoblogowe ;) A więc spodziewajcie się dzisiaj moich odwiedzin ;)

A tymczasem chciałam Was zaprosić na nowe wyzwanie w Diabelskim Młynie. Z racji, że zaczęło się wczoraj (czyli w Prima Aprilis), to tematem jest OPTYMISTYCZNIE :)


Oscrapowałam zdjęcia z wakacyjnego wyjazdu, na których próbowałam pozować, ale uniemożliwiał mi to okropny wiatr, rozwiewający moje włosy w każdą możliwą stronę.

Połączyłam tu moje nowiutkie papiery, taśmę i w miarę nowe stemple z ramkami, które kupiłam meeeega dawno temu. Tak w ramach wykorzystywania zalegających przydasiów.

LO zrobiłam do urodzinowej mapki Art Piaskownicy. 

http://art-piaskownica.blogspot.com/2015/03/urodzinowa-mapka.html

Materiałoznawstwo:
http://wycinanka.net/pl/p/ramki-photo%2C-mix/1345http://www.fifirifi.pl/pl/p/Tasma-Washi-Gold-Chevron-/2353http://www.fifirifi.pl/pl/p/It-Factor-Mini-Zestaw-Papierow/4809


Dziękuję Wam bardzo za wszystkie komentarze :*

Trzymajcie się :)

16 komentarzy:

  1. Ja też w końcu mam wolną chwilkę na nadrobienie zaległości blogowych. Z Twojego scrapa bije optymizm, fantastyczna praca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mapkę wykorzystałaś doskonale a scrap jak zwykle jest pełen pozytywnej energii - czyli optymistyczny:))
    Pozdrawiam i życzę radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te zdjęcia, świetnie je oprawiłaś, aż się uśmiechnęłam, jak zobaczyłam tego scrapa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie to każda Twoja praca nadawałaby się na to wyzwanie! Czy jest jakaś, która nie jest optymistyczna, radosna i pełna kolorów i fantastycznych zdjęć? :)
    Wesołych świąt kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kompozycja!Zdjęcia w rameczkach urocze!Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kompozycja!Zdjęcia w rameczkach urocze!Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca :) aż pojawił się uśmiech na mojej twarzy :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczności:) Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. :) jak zawsze radośnie u Ciebie i optymistycznie.
    Najlepsze życzenia z okazji świąt dla Ciebie i Twoich bliskich, smacznego jajka i mokrego dyngusa Wam życzę :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie jak zawsze pozytywnie i kolorowo w Twoich pracach dokladnie tak jak uwielbiam ! KOchana Życzę Tobie Wesołych Świąt i wspaniałych chwil spędzonych w gronie najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o jak mega pozytywnie - dziękujemy za udział w URODZINOWYM WYZWANIU AP - Ki DT :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super optymistyczna praca, zresztą jak każda z Twoich. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. kolorowo i optymistycznie, super!

    OdpowiedzUsuń
  14. haha super zapozowałaś, naprawdę świetne te fotki, myślę, że lepsze niż bez wiatru! :D i do twarzy Ci w takim intensywnym różu :D Śliczny LOsek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W imieniu całego DT Art Piaskownicy dziękuję za dołączenie do urodzinowego wyzwania i świetnego scrapa!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń