niedziela, 28 lipca 2013

Ja

Witajcie w ten mega gorący dzień :D

Tym razem oscrapowałam po raz pierwszy siebie. Przeważnie tego nie robię, bo nie dość, że nie przepadam za swoimi zdjęciami, to mam ich mało, bo to głównie ja robię fotki.

Scrap jest zrobiony na papierze miesiąca w Color Hills do mapki Scrapuj.pl. Dodatkowo zainspirowały mnie kolory na zdjęciu w ScrapAndMe, konkretnie ostatnia półeczka i ten czerwonoróżowy półkę wyżej. Chciałabym mieć takie słoiczki w domu są przeurocze!



Mapka zinterpretowana jest luźno, ale jakieś podobieństwo widać.



Wykorzystałam w LO printables, które dziewczyny udostępniły na ColorHills. Są świetnym dodatkiem do pracy.


Przeszycia to ręczna robota. W sumie nawet tak dużo czasu mi to nie zajęło. Gdyby nie ciągle plącząca się nitka, to w ogóle byłoby szybciutko.

Życzę Wam udanego dnia :) I dziękuję za wszystkie miłe słowa i odwiedziny :)

21 komentarzy:

  1. Jak taka ładna dziewczyna może nie lubić swoich zdjęć??
    Świetny scrap i przeszycia!

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z Jyoti,powinnaś uwielbiam swoje zdjęcia przy Twojej urodzie! ale scrap jest genialny! podziwiam przeszycia, no i jest oczywiście mega pozytywny!!! bomba!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny, taki pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekałam na tego scrapa ;) świetny, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. łiiiii! jaki uroczy! ;D
    a te przeszycia i kolory! cudo! ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. ale szalejesz ostatnio z tymi pracami! ;)przeszycia wyszły idealnie, bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super są te papiery! czaje się i czaje i jeszcze nie kupiłam, w końcu muszę to zrobić!
    świetnie Ci ten scrap wyszedł!! kółeczka są idealne i dodatki pasują :) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda super! Nie znałam jeszcze takiej techniki :) Jest jakaś strona, na któraj można znaleźć więcej taki arcydziełek? Chętnie przejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mnóstwo stron :) u mnie w pasku bocznym masz całą listę blogów mega utalentowanych dziewczyn, a to i tak tylko niewielki procent ;)

      Usuń
  9. Świetny, radosny scrap na genialnym papierze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. SŁODKI! Fajna kompozycja! :-) Extra fotka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny scrap, te przeszycia są świetną ozdobą - podziwiam za ręczną robotę :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda super :).. Przeszycia są świetne :).. Sama szyję ręcznie i ta plącząca się wiecznie nitka też mi tylko utrudnia prace :D. Twoje zdjęcie jest naprawdę ślicznie i niepotrzebnie się wzbraniasz od ich oscrapowania :).. Dziękuje za odwiedziny u mnie! A o przepisach na obiady pomyślę, bo w tym jest o wiele więcej roboty :D.. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny scrap! Taki energetyczny :)
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama słodycz :)
    Przeszycia wyszły świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mru... Twoje skrapy podobaja mi sie bardziej niz kartki! Wyglada super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodki scrap :) Warto czasem coś dla siebie zrobić :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrap&Me!

    OdpowiedzUsuń