poniedziałek, 15 lipca 2013

Zlotowa relacja

Witajcie,

Wiem, że III DLWC skończyło się już ponad tydzień temu, ale jakoś dopiero dzisiaj się ogarnęłam, żeby zgrać fotki z aparatu. Zdjęć nie ma dużo, bo byłam zbyt zajęta wypatrywaniem identyfikatorów ze znajomymi nickami, podziwianiem przydasiów i oglądaniem pokazów. Jednym słowem było świetnie. Atmosfera była wspaniała, pokazy ciekawe (nawet malowałam na jedwabiu, świetna sprawa:)) No i przede wszystkim strasznie się cieszę, że poznałam część z Was :)

Przejdźmy do zdjęć:

To mój chyba ulubiony zakup zlotowy: GoScrapowa torba. Nie mogę się doczekać sierpnia, kiedy to mam zamiar pakować do niej przydasie i iść scrapować w pobliskim parku. 


Cudne kwiatki z Rapakivi

Przydasie Scrap com

Brises pokazywała, jak robić kwiatki z wykrojników

A tu zdjęcie podkradnięte z GoScrap, a na nim ja z tagiem (moim pierwszym :)), który zrobiłam na make&take GoScrapowym


I to by było na tyle.

Wpadnę tu do Was za kilka dni, żeby pokazać efekty nowego zajęcia, jakie sobie znalazła.

Pozdrawiam wszystkim serdecznie i bardzo, bardzo dziękuję za komentarze i odwiedziny! :)

9 komentarzy:

  1. Jeeeej. Gdybym miała okazję to wszystko zobaczyć na żywo to oczy by mi wypadły z orbit od nadmiaru widoku pięknych rzeczy. :D
    P. S. Świetny tag! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale czadowa ta torba, faktycznie! i świetny tag Ci wyszedł! ah, szkoda, że to tak daleko, też bym chętnie do Was wpadła :D I nie mogę doczekać się efektów Twojego nowego zajęcia : )

    OdpowiedzUsuń
  3. super torba :) no i świetny tag! ja żałuję, że nie byłam na zlocie u mnie w Warszawie, no ale niestety choroba nie wybiera :(

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcie torby powinno być z właścicielką! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo bardzo jestem ciekawa co tam teraz tworzysz! ;p :) wrzucaj szybko efekty pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba ekstra. Chyba też sobie taką sprawię, tylko czerwoną. Oczywiście podczas pobytu we Wrocławiu nie zdążyłam jej kupić. Tag pamiątkowy, piękny.
    Mru, dziękuję że do mnie zaglądasz. Pozdrawiam i życzę twórczej pracy :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna torba! Jestem ciekawa, co wyjdzie z parkowego scrapowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna relacja :) Też mam taką torbę ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń