czwartek, 11 lipca 2013

ATC

Witajcie :)

Czy Wy też się tak cieszycie, że już prawie weekend? Ja nie mogę się doczekać soboty i dłuższego wylegiwania się w łóżku. Wstawanie o 7 w wakacje to jednak nie dla mnie.

Na pewno już widzieliście nowe miejsce w sieci Lift Summer Crafts Dziewczyny z bloga przez całe wakacje będą tworzyły wyzwania z różnych dziedzin rękodzieła. Tym razem trzeba było zrobić ATC do mapki. Nie przepadam ani za tą formą, ani za tagami, ale szczerze mówiąc, nagrody skutecznie mnie skusiły. No i postanowiłam w wakacje próbować nowych rzeczy.

Pomediowałam nawet trochę i muszę przyznać, że dobrze się bawiłam (poza momentem wkurzania się na popsutą mgiełkę - chyba nikt nie ma takiego daru jak ja psucia tych atomizerów, rozwalam każdy po kilkukrotnym naciskaniu :D)



Kolory na żywo są ładniejsze, ale pogoda nie sprzyja robieniu zdjęć niestety. Próbowałam obrobić, ale pomarańczowy za nic nie chce wyjść taki jak powinien być. Muszę się jeszcze podszkolić ;)

I jeszcze mapka:



Trzymajcie się :) I strasznie dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny :)

13 komentarzy:

  1. Świetne jak na pierwszy raz. :D:D
    Widziałam ten projekt, nagrody mnie pozytywnie zaskoczyły ale niestety twórczej weny brak. ;/ Tym bardziej, że było by to moje pierwsze w życiu ATC. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. wyszło super!!! genialne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie wyszło tło! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. patrzę na te atc i napatrzeć sie nie mogę! jest niesamowite! co do mgiełki nie tylko Ty, mi z trzech jedna działa, reszte popsułam po jednym użyciu :D a no i sama pisałaś przesłanie z ATC? jest cudownie napisane, jeśli tak Twój charakter pisma jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że się skusiłaś, bo ATC wyszło Ci świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Próbowanie nowych rzeczy to świetna myśl na wakacje :) Kto wie, aby wyrobić się ze wszystkimi pomysłami musiałabyś pewnie wstawać o tej 7 rano :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ATC, szczególnie tło jest ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że spróbowałaś :) Teraz przynajmniej możesz powiedzieć, czy ATC jest fajne czy nie (jako forma) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie popróbować nowych rzeczy
    a mieszasz porządnie te mgiełki? może dlatego się psują?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może, bo faktycznie nie za każdym razem pamiętam, żeby wstrząsnąć :) teraz się będę pilnowała, może to coś da :) dzięki za radę :*

      Usuń
  10. wow, świetny, zwłaszcza ta baza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne kolory! Niesamowicie energetyczne i słoneczne, w sam raz na pochmurne i deszczowe lato!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna praca, kolorki energetyczne rzucaja sie w oczy. I przestrzenna, musze o tej formie wiecej poczytac.

    OdpowiedzUsuń