niedziela, 21 lipca 2013

Słonecznik

Witajcie :)

Mam nadzieję, że miło spędzacie weekend :) Mój jest wspaniały. Siedzimy na dworze, gramy w karty, grillujemy, mam czas na scrapowanie. Szkoda, że to już niedziela.

Dzisiaj w ramach wypróbowania nowego słonecznikowego wykrojnika zrobiłam kartkę


Z racji, że jest słonecznik to zgłaszam ją na wyzwanie ScrapGangu. Postanowiłam też zmierzyć się po raz pierwszy z paletą kolorów Studia75 i powiem szczerze, że trzymanie się tylko wyznaczonych kolorów sprawiło mi mały problem.



Większą miłością darzę mapki, więc karteczka robiona wg 34 cardmapki ScrapMapu.W kalendarzu sobie zapisałam, że można zgłaszać się do środy, pojęcia nie mam skąd mi się to wzięło :D




Życzę Wam udanej reszty weekendu i całego kolejnego tygodnia :)
I bardzo, bardzo dziękuję za poprzednie komentarze i odwiedziny. Nic nie sprawia mi takiej radości, jak Wasze miłe słowa :) I aż przyjemniej się robi, wiedząc, że ludziom się podoba :)

18 komentarzy:

  1. Wow, fantastyczny ten słonecznik! Warto było nabyć wykrojnik, super kartelucha wyszła! A tego grillowania dzisiaj to zazdroszczę! ;-) Pozdrawiam!.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten słonecnzik, to prawdziwa ozdoba Twojej kartki! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Studio75, pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny ten słonecznik! Śliczna, bardzo wakacyjna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka wygląda super :) nie widać żeby kolory sprawiały Ci jakąś trudność :D mój weekend leci bardzo szybko, chyba przez to że piszę pracę... ugh już mam dość

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna :) zazdroszczę tego leniuchowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka, w kolorach jakie lubię :)

    Pozdrawiam słonecznie, El clavel

    OdpowiedzUsuń
  7. Niedziele są cudowne kiedy można nic nie robić. :))
    Świetna karteczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest! Ciekawie połączyłaś różne wzory papierów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. słonecznik Ci wyszedł pierwszorzędny! :) ja mam na odwrót - palety kolorystyczne lubię baaardzo, a mapki zawsze muszę choć odrobinę dostosować pod siebie, nie mogę nigdy zgrać tak idealnie kompozycji mojej pracy z mapką :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale śliczna jest! i słonecznik super i ten paseczek po boku też fajowski! czad : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawie zinterpretowałaś tą geometryczna mapkę. Słonecznik przepiękny. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna, energetyczna kartka!
    Pozdrawiam ,DT Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Słonecznik - letnie podsumowanie udanego weekendu, radośnie i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pozytywnie i optymistycznie! ;) podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kartelucha! Słonecznik rządzi ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna a słonecznik cudny :)

    OdpowiedzUsuń