sobota, 31 października 2015

Moje miasto // My city

Hej!
Hello!

Czas na kolejną odsłonę LOsowej zabawy z Anniko i Magudą. Temat to tym razem "Moje miasto". Moje pierwsze skojarzenia z Wrocławiem to kłódki i krasnale i to właśnie one królują na moim LO.
It's time for mine, Anniko and Maguda's challenge. This time our topic is: "My city". My first associations with Wroclove are padlocks and dwarves:



Dobrze się bawiłam przy tym LOsie. Wykorzystałam tu dużo nowych elementów kupionych na bazarku lub wygranych w candy na instagramie.
I had a really great time with this LO. I used here a lot of new goodies.

Jestem bardzo ciekawa, co zmajstrowały dziewczyny.
I'm really curious what girls made. 

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i komentujecie :*
Thank you for your visits and comments :*


Udanego weekendu :)
Have a nice weekend!

9 komentarzy:

  1. O jaaaaaaa.....ale świetne! I te wszystkie dodatki są rewelacyjne! Ta z mapą na górze to washi? Super jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. boski! i pomyslec ze jeszcze pare lat temu ja zrobilabym LOsa o Wro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Oczu nie można oderwać od tego scrapa, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super!Mega pomysł :) Pozdrawiam :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Super po prostu! Świetny layout!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest świetny :) Od razu chce się jechać do Wrocławia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba jeden z moich naj - najulubieńszych! <3 Idealny jest! ;)

    OdpowiedzUsuń