poniedziałek, 19 października 2015

Kropla // Drop

Hej!
Hello!

Do naszych zabaw z Anniko, dołączyła Maguda i to ona wybrała dzisiejszy temat - kropla. Najpierw pomyślałam o masce z kroplami, ale ostatecznie postanowiłam zinterpretować temat inaczej. Sami zobaczcie:
It's time for another mine and Anniko's challenge. Now Maguda is also playing with us and she picked a topic - drop. In the first place I thought about stencil with drop pattern, but I've decided to made something different. Check it out:




Kroplę rysowałam sama, więc jest mocno niedoskonała, ale jak na mnie efekt i tak nie jest tragiczny :D
I drew drop by myself, so it's totally imperfect. But I think it's not tragic :D

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i komentujecie :*
Thank you for your visits and comments :*

Nie zapomnijcie zajrzeć do dziewczyn!
Don't forget to check what girls created!

Udanego poniedziałku :)
Have a nice Monday!

12 komentarzy:

  1. Czadowe i pięękne!! I radosne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! po swojemu zinterpretowałaś, nie to co ja szablonowo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna interpretacja, scrap jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kropla genialna!!! <3 a scrap jest mega słodki i pozytywny :D kropla kroplą, ale Twój deszcz niesamowicie radosny!

    OdpowiedzUsuń
  5. O rajciu! Ale słodki jest ten gumaczek z parosolką! Świetna praca, jak zawsze i zdecydowanie tak, uwielbiam czytać jak pada deszcz za oknem :) Kropla jest śliczna! Tym bardziej mi się podoba bo sama ją narysowałaś! <3 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najpierw wypatrywałam na scrapie małej kropelki i nigdzie jej nie dostrzegłam :)) A ta właściwa w tle jest imponująca. Poza tym świetna interpretacja tematu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne podejście do tematu :) Kalosze są super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczna praca, kalosze wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń