sobota, 2 maja 2015

Kartkowo

Hej :)

Mam nadzieję, że spędzacie majówkę przyjemniej niż ja. Niestety rozchorowałam się, więc czas spędzam w łóżku z bolącym gardłem i gorącą herbatą, a na dokładkę obładowana książkami z chirurgii. Chora nie chora, pierwszy egzamin w tym semestrze tuż tuż, więc uczyć się trzeba.

Ale postanowiłam zrobić sobie chwilę przerwy i nadrobić wszystkie zaległości i w końcu być na bieżąco z pokazywaniem Wam prac. Dzisiaj będzie kartkowo, jak się już zdążyliście zorientować po tytule.

Zacznijmy od Diabelskiego Młyna, w którym jakiś czas temu liftowaliśmy kartkę nieoceniampookładce. Kartka Ani wygląda tak:


I moja, dużo skromniejsza, wersja:


Kolejne kartki to prace do ScrapMapu. Pierwsza z nich powstała do CardMapki #63


i moja prościutka interpretacja:


Kolejna do CardMapki #64






Jestem ciekawa, jak Wam się spodoba moja interpretacja, bo kolory i wzory trochę mało kartkowe :D


I na koniec aktualna CardMapka #65


I moja kartka


Jak macie ochotę, to pobawcie się razem z nami :)

Jestem ciekawa, czy dobrze obstawiam, która kartka najbardziej przypadnie Wam do gustu :D

Dzięki, że do mnie zaglądacie i komentujecie :*

Miłej majówki :)

24 komentarze:

  1. Urocze, kolorowe i bardzo Twoje. Nie wiem, która podoba mi się najbardziej, w każdej jest coś, co przyciąga uwagę :)
    Ja odpoczywam ;) Biedna jesteś, nie dość, że chora, to jeszcze te książki, zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są wszystkie, a najbardziej… hmm, chyba Twoja pierwsza i ostatnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe kartki! Życzę dużo zdrowia i powodzenia na egzaminie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadza się "bardzo twoje" te kartki:) Today tomorrow always najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie się wszystkie podobają!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, to dużo zdrówka Ci życzę :). Ja cały weekend majowy grilluję :).

    Narobiłaś trochę tych karteczek i wszystkie są fajne :).

    A im niżej posta tym mniej kolorystyczne ;).

    Mi podoba się przedostatnia jest taka inna :).

    OdpowiedzUsuń
  7. super karteczki!!! zdrowiej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie są przepiękne ale ta ostatnia jest mega! i w ogolę ten papier cudo, nie znam go

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne karteczki, mi się tam wszystkie podobają :) Pozdrawiam i duuuużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne prace :) Wszystkie są radosne i pełne energii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana,bardzo Ci współczuję takiej majówki.Karteczki na szczęście nie odzwierciedlają tego:)Są radosne i kreatywne! Pierwsza mnie zaskoczyła,jest odlotowa!A ta a aparatem wcale nie skromna,aż kipi energią!Zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana,bardzo Ci współczuję takiej majówki.Karteczki na szczęście nie odzwierciedlają tego:)Są radosne i kreatywne! Pierwsza mnie zaskoczyła,jest odlotowa!A ta a aparatem wcale nie skromna,aż kipi energią!Zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trudno wybrać najlepszą - wszystkie są niesamowite i jedyne w swoim rodzaju. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po pierwsze życzę Ci dużo zdrowia i powodzenia na egzaminach! :) Mi najbardziej przypadła do gustu pierwsza praca oraz przedostatnia (baaardzo lubię kolory i formy geometryczne, w końcu jestem wodnikiem :D). Niemniej jednak wszystkie są bardzo zjawiskowe!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne karteczki! Co jedna, to bardziej mi się podoba ^^ ostatnia ma w sobie coś... niepokojącego ;) Ale w pozytywny sposób :) :)
    Życzę zdrowia!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie są świetne :} aż trudno wybrać. Chociaż ostatnia kartka ma coś w sobie! Podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bombowe! Podziwiam oryginalność i odważne połączenia wzorów i kolorów na papierach!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem pod ogromnym wrażeniem - cudeńka!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne prace!! Bardzo mi się podobają. I jestem pod wrażeniem kartki z papierów Tricksart!! Zaraz pokażę szefowej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne karteczki i bardzo oryginalne. Świetnie wykorzystane nasze papiery Here And Now :)

    OdpowiedzUsuń
  21. pierwsza - niesamowicie fantastycznie zinterpretowana kartka, lift cudowny ! trzecia jest moja ukochana! ae wszystkie są fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Weź i wybierz najfajniejszą, bo ja tego nie zrobię :P Kolory niekartkowe? Haha, no w sumie tak, ale w Twoim wydaniu nie wyobrażam sobie klasycznych, "grzecznych" kartek, jakie np. ja robię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie się wszystkie podobają, ale najbardziej pierwsza i ostatnia - i szacun jak rewelacyjnie po swojemu zrobiłaś lift takiej bardzo aniowej pracy Ani :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie się wszystkie podobają, ale najbardziej pierwsza i ostatnia - i szacun jak rewelacyjnie po swojemu zrobiłaś lift takiej bardzo aniowej pracy Ani :D

    OdpowiedzUsuń