piątek, 29 maja 2015

Mediowy blejtram

Witajcie!

Dzisiaj na blogu  Kolorowego Jarmarku pojawił się post z naszymi sposobami na użycie Mica Powder i Micro Beads. Micro Beads to po prostu mikrokulki w ślicznych kolorach, a Mica Powder to sproszkowana mika, która błyszczy się naprawdę przepięknie.

Przygotowałam z tymi produktami blejtram mający mi przypominać, że mimo wszystko jestem szczęściarą. Jest idealny na tegoroczną sesję, która jest najdłuższą sesją w moim życiu i już mam jej serdecznie dość, a jeszcze ponad miesiąc przede mną. Bardzo ten blejtram lubię, może nie jest idealny, ale strasznie przyjemnie mi się przy nim pracowało.



Jeśli chodzi o użycie miki i mikrokulek, to każde z nich użyłam na 3 różne sposoby. Fioletową mikę użyłam z tagiem Heidi Swapp, który najpierw pokryłam mgiełkami, a następnie wtarłam mikę palcem. Zieloną zmieszałam z pastą strukturalną i nałożyłam przez maskę i posypałam nią też blejtram, a nadmiar strzepałam uderzając w tył pracy. A miedzianą mikę zmieszałam z gel medium i też nałożyłam przez maskę.
Jeśli chodzi o mikrokulki, to jedne wsypałam do buteleczki, 2 kolory rozsypałam po blejtramie, a brązowe kulki zmieszałam z gel medium i nałożyłam przez maskę. Efekt nie jest idealny, ale mi się podoba.

Materiałoznawstwo znajdziecie na blogu Kolorowego Jarmarku.

Pracę zgłaszam na wyzwanie Artimeno - Własnoręcznie robione tło.

http://artimeno.blogspot.com/2015/05/wyzwanie-35-to.html

I'm submitting this project to Paper Issue Link party - Mist-er Fix-it with Fancy Pants Designs

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i komentujecie!

Miłego weekendu :)

12 komentarzy:

  1. śliczny! i bardzo pozytywny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnóstwo treści w niewielkiej formie :) Uwielbiam takie osobiste motywatory - jeden rzut oka i działasz dalej.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalny a przede wszystkim niebanalny jeśli chodzi o kolorystykę. ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam tych produktów, fajnie popatrzeć jak je wykorzystałaś i to na kilka sposobów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze co pomyślałam to "pomieszanie z poplątaniem" bo kolorów tutaj jest mnóstwo :D Ale efekt jest fajny, widać że bardzo mediowo i radośnie :) A sesji współczuję i trzymam kciuki- dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ,pozytywne przesłanie :) Super kolory. Nie znam tych produktów, więc chętnie o nich poczytałam i obejrzałam je na pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest, taki zakręcony, jak czas sesji :P

    OdpowiedzUsuń
  8. super praca! świetnie skomponowany:) bardzo optymistyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ kolorowo, niech Ci umila tę szkaradną sesję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda super, mnóstwo kolorów, różne struktury :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa praca
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń