poniedziałek, 11 maja 2015

Notes

Hej :)

Chyba Wam jeszcze o tym nie wspominałam, ale niedawno spełniłam jedno z moich scrapowych marzeń i upolowałam na bazarku bindownicę Zuttera. Strasznie mi się marzyła, bo notesy uwielbiam, a do albumów też się przymierzam, tylko zazwyczaj byłam zbyt leniwa, żeby sobie samej bazy robić :D No i nie ukrywam, że te złączone bindownicą podobały mi się o niebo bardziej.

Od razu jak przyszła musiałam ją oczywiście wypróbować, więc powstał notes do najnowszego wyzwania MarakiScrap. Wytyczne są mega fajne - wystarczy wybrać jakiś ulubiony cytat/zwrot i umieścić go na swojej pracy.



Zrobiłam sobie w środku kieszonkę na przeróżne karteczki, trochę po postemplowałam i pochlapałam :) Podobają mi się te intensywne kolory, od razu pobudzają do działania :D

Materiałoznawstwo:
http://www.marakiscrap.com/papeles-individuales/1349-papel-estampado-12x12-golden-shine-bright-collection-kaisercraft-883416417552.html?search_query=kaisercraft&results=50http://www.marakiscrap.com/papeles-individuales/1351-papel-estampado-12x12-mango-shine-bright-collection-kaisercraft-883416417514.html?search_query=kaisercraft&results=50http://www.marakiscrap.com/papeles-individuales/1355-papel-estampado-12x12-sunbeam-shine-bright-collection-kaisercraft-883416417477.html?search_query=kaisercraft&results=50
http://www.marakiscrap.com/otras/791-tinta-heidi-swapp-color-shine-seafoam-799599706287.htmlhttp://www.marakiscrap.com/papeles-individuales/1353-papel-estampado-12x12-buttercup-shine-bright-collection-kaisercraft-883416417507.html?search_query=kaisercraft&results=50http://www.marakiscrap.com/acrilicos-transparentes/846-sello-keisercarft-triangles-883416361503.html?search_query=kaisercraft&results=50
http://www.marakiscrap.com/versacraft/224-versacraft-wisteria-712353571365.html

Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze :* Jesteście najlepsi :*

Miłego dnia :)

18 komentarzy:

  1. O rany! Ale świetny notes. Super jest to połączenie czerni z żółtym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No a ja tyle czekałam na efekty Twojej nowej zabawki! Notes jest fantastyczny! Strasznie podoba mi się polczenie kolorów!
    No i dziękuję za udział w moim Candy i zapraszam na wyniki- już dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamo, ale mi się podoba!! Chcę taki! Uwielbiam tę kolekcję i te kolory! I notes...ach...Świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszło. Naprawdę te kolory sprawiają, że chce się działać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalny notes! ma energetyczne kolory i taki nowoczesny desing:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Notes mega - kolory, mimo czerni, to bomba energetyczna. Ja jestem wierną fanką tej bindownicy, ale przyznaję, że binduje mi Szymon, a ja mu asystuję i mówię ile dziurek, jaka sprężyna itd. :D Ale ja jestem techniczną ciamajdą. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny! Kolory bardzo fajne i temat wyzwania też. ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny notes! Papiery dobrałaś rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ekstra! taki w moim stylu- energiczny, konkretny!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny notes :) Fantastyczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaaaa, co to za genialne kolory! Cudo, cudo! A bindownicy gratuluję, na kole wszystko wygląda bardziej pro :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny! Ma w sobie dużo pozytywnej energii, samo spojrzenie na niego daje kopa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny :)) czdowe kolory !!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest cudny, najcudniejszy! <3 o bindownicy już słyszałam, TO PRZEZ NIĄ NIE POJECHAŁAŚ DO KATO :( chlip. Ale ten notes Cię troszeczkę usprawiedliwia :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybacz, ale ten piękniejszy od następnego, kapitalna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń