środa, 29 kwietnia 2015

Layoutowo

Hej :)

Jestem ostatnio mocno zabiegana, ale na szczęście prac do pokazywania Wam mam mnóstwo. Dzisiaj 3 layouty.

Pierwszy był na mój drugi gościnny post w Cat File Store. Tematyka okołowielkanocna, bo o wielkanocnym zajączku, który przynosi u mnie w domu słodycze w Wielką Niedzielę. U Was też jest taka tradycja?



Drugi zrobiłam na bieżące wyzwanie w ScrapMap. Mapka wygląda tak:


I moje LO:



I'm submitting this project to Paper Issue Link party - Mist-er Fix-it with Fancy Pants Designs 

Najtrudniejsze było dla mnie wyzwanie kolorystyczne w Diabelskim Młynie, bo kolory takie dosyć romantyczne, ale jakoś dałam radę.


I oto co stworzyłam:


Wyzwanie ruszyło dopiero dzisiaj, więc jeśli macie ochotę to też możecie wziąć udział ;)

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i komentujecie :* Obiecuję, że niedługo też do Was zajrzę :)

Trzymajcie się :)

13 komentarzy:

  1. Piękne te scrapy. W oko wpadł mi ostatni, świetnie sobie poradziłaś z tymi kolorami.
    Mnie też w tym samym czasie odwiedza zajączek, w tym roku też był :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie świetne, ale jajcarski zajączek mnie po prostu rozwalił na łopatki! Brawo

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie zajączek przynosi łakocie i małe drobiazgi, ale tylko dla najmłodszych ;)
    Super prace :) Ale drugie LO jest moim faworytem - bardzo podoba mi się mieszanina mgiełek :)
    Świetnie podołałaś wyzwaniu w Diabelskim Młynie - wszystko dobrze skomponowane, nie łatwo to zrobić z taką paletą kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też jest tradycja, że Zajączek przynosi prezenciki do koszyczka. ;) Praca niezwykłe. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne prace :) Co do zajączka to do mnie też zagląda w tym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie piękne i oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne są i bardzo oryginalne a do tego mega kolorowe. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jejkuuuuu ile scrapów <3 pierwszy zauroczył mnie tym swoim wielkanocnym klimatem :D drugi mmsowy jest przezabawny, superowy ! a trzeci prześlicznie lekki i delikatny, wszystkie jak zawsze genialne !

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja uwielbiam Twoje scrapy! Mogłabym je oglądać chyba godzinami i nie znudziłabym się. :) Co do tradycji - u mnie w domu zajączek przykicuje zawsze w sobotę. ;) Teraz już nie do nas (do mnie i do siostry), ale do najmłodszego pokolenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie nie ma zajączka, smuteczek! Ale super te jajca na LOsie, strasznie mi się podoba ten motyw :D Natomiast tym ostatnim jestem totalnie zauroczona, rewelacyjnie wykorzystałaś paletę! :)

    OdpowiedzUsuń