środa, 6 maja 2015

Urodzinowo w Młynie

Hej :)

Z racji, że studia pochłaniają mój cały czas, to wpadam dosłownie na chwilkę, zaprosić Was na najnowsze wyzwanie w Diabelskim Młynie. Tym razem tematem są URODZINY.




Zrobiłam LO o prezentach, które dostałam na urodziny - wymarzonych :D Cieszę się z nich jak dziecko :D

Koniecznie weźcie udział w wyzwaniu, temat jest prosty i przyjemny :)

I'm submitting this LO to Paper Issue Link Party - Let's Get This Party Star-ted and Par-ty Heart-y

Dzięki, że do mnie zaglądacie i komentujecie :*

Trzymajcie się :*

13 komentarzy:

  1. Ale przecudne serducho! Takie ciepło z niego bije :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna praca! super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Fantastyczne serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie. :) Bardzo optymistyczny. ;) I cudne prezenty! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne LO :D U Ciebie mieszanka tylu kolorów zawsze wygląda rewelacyjnie, i moje ulubione chlapańce :D

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham tego scrapa, jest fantastyczny !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. tak bardzo podziwiam Cię za łączenie tylu kolorów razem i za każdym razem wychodzi tak idealnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. OO, takie prezenty to nie do pogardzenia... Powinnaś wszystkie swoje scrapy oprawiać i wieszać na ścianie. Ja już tę ścianę widzę oczyma wyobraźni. Efekt byłby mega!

    OdpowiedzUsuń
  9. Już Ci chyba mówiłam, że cudny, nawet z sercem z gotowca :D

    OdpowiedzUsuń
  10. serducho z pozytywnym przesłaniem jest kapitalne! prezenty fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń