poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Scrapmapki #62 i #63

Witajcie :)

Mam nadzieję, że Wasz weekend był udany :) Mój bardzo - głównie scrapowałam, a przy okazji nadrabiałam zaległości serialowo-programowe.

Do pokazania mam Wam 2 LO do Scrapmapek. Najpierw Scrapmapka #62:

http://scrap-map.blogspot.com/2015/03/scrap-mapka-62_27.html

I moje LO do niej:


i ScrapMapka #63,czyli aktualna :)

http://scrap-map.blogspot.com/2015/04/scrap-mapka-63.html

I LO:


Chyba pierwszy raz przeszyłam LOsa i jestem z siebie dumna, że w końcu ruszyłam tyłek.

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze i odwiedziny :*

Trzymajcie się!

9 komentarzy:

  1. Piórka obłędne, a przeszycia uwielbiam w każdej postaci. ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace! Uwielbiam te energetyczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I co tu pisać... no boskie są! Ale przecież to każdy wie i widzi :P
    Kolorowe, radosne i napełnione pozytywną energią! Widać, że weekend był udany :) Zresztą ja też nie narzekam

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie! W oko wpadł mi pierwszy scrap - genialna interpretacja mapki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. obie są boskie!! rewelacyjne dodatki, zdjęcia i te kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszły bardzo fajnie i jak zawsze kolorowo, a nawet smacznie :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super ta wzorzysta ramka w pierwszym LOsie! Ale obydwa przefajne, kolorowe, energetyczne, no jak zwykle :D

    OdpowiedzUsuń