czwartek, 16 kwietnia 2015

Project Life - filmik

Hej :)

Bardzo dawno nie pokazywałam Wam mojego Project Life. Nie dlatego, że już o nim zapomniałam, bo jestem z nim na bieżąco (tak, nareszcie nadrobiłam wszelkie zaległości!). Ale po długich, długich przemyśleniach stwierdziłam, że chcę go zostawić jako projekt dla siebie. Jednak niezbyt komfortowo czułam się, tworząc go z zamiarem wrzucenia na bloga, bo wtedy ciągle z tyłu głowy miałam, że jest np. za prosto i bezsensu Wam coś takiego pokazywać, że tego czy tamtego nie napiszę albo że jakieś zdjęcie się nie nadaje do rozkładówki. A zależy mi, żeby PL był tworzony bez żadnej "presji".
No i dla mnie to jednak dużo większa prywata, niż LO czy mini albumy i nie do końca pasowało mi dzielenie się z Wami moim życiem aż w takim stopniu. Dlatego na bieżąco już na pewno nie będę wrzucała PL, ale od czasu do czasu jakaś rozkładówka na pewno się pojawi.

Tak jak dzisiaj ;) W ramach tutorialu dla Artworkshopu przygotowałam filmik z tym, jak przygotowuję rozkładówkę.



Tym razem karty przygotowywałam sobie sama. Jak zawsze chętnie poznam Waszą opinię o filmie, co poprawić, itd.

I PL jakby się komuś nie chciało oglądać filmiku:





Dziękuję Wam bardzo za komentarze i odwiedziny :*

Trzymajcie się :)

8 komentarzy:

  1. śliczne PL bardzo kolorowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmik rewelacyjny, bardzo przyjemnie się ogląda :)
    PL super się prezentuje, piękne zdjęcia, aż tęsknię za prawdziwa wiosną, która jeszcze u mnie nie zagościła...

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ten filmik, co Ty kobieto chcesz poprawiać?! Pomijam fakt, że miałam do niego trzy podejście, bo mój komputer oszalał, więc sama widzisz jaka byłam zdeterminowana, żeby obejrzeć :D Świetne są te dodatki, które potem wycierasz chusteczką :) A wpis śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny. ;) Bardzo optymistyczny. ;) No i zdjęcia prześlicze! <33 I filmik bardzo fajny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz że ja to będę tęsknić jak głupia za Twoim PLem, bo dajesz mi motywacyjnego kopa i tyle :D A filmik wyszedł Ci super, te dodatki są ekstra! Ja pewnie się jeszcze długo do mediów w PLu nie przekonam, ale jak patrzę na te elementy które wycudowałaś z chalkami, to... omg, dlaczego to takie ładne? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię te filmiki :) W przystępny sposób przybliżają mi formy i techniki, których nie znam. Już czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jacie! Super, naprawdę! Oglądałam filmik z zapartym tchem czekając na koniec. Całość jest extra - to, że podziwiam Twój styl już wiesz ;) i tym razem wyszło świetnie. Przy okazji oglądania odkryłam dlaczego ja sama nie przekonałam się do scrapbookingu - nie miałam takiej gilotyny(?) jak Ty! Jest extra! Nożyczkami tak równo nie wychodzi :)))) Filmik pierwsza klasa, czekam na kolejny (z gilotyną oczywiście!)

    Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. super "wpis" w PL. Oglądać go gdy na dworze taka ponura pogoda to sama przyjemność. Wnosi dużo radości :)
    A filmik super. :)

    OdpowiedzUsuń