środa, 15 czerwca 2016

Wiosenny baner // Springly banner

Hej!
Hello!

Wiem, że mało mnie tu i na Waszych blogach, ale w przyszłym tygodniu wszystko powinno się już unormować :)
I know, that I'm rarely here and visit your blogs, but in next week I hope that I'll have more time :)

A teraz z innej beczki - przyzwyczaiłam się już, że na mojej ścianie coś wisi, dlatego postanowiłam zrobić wiosenny baner. Wykorzystałam bazy pod banery (są kapitalne, bardzo grube) i kolekcje "Carpe Diem" i "Mały chłopiec". Lubię ich mocne kolory. Oczywiście nie mogło też zabraknąć karty do journalingu "Hello there".
I've used to, that something is hanging on my wall, so I've decided to made springly banner. I used our banners (they're awesome and so thick) and "Carpe Diem" and "Little boy" collections. I really like their colors. I also used journaling card "Hello there".





Materiałoznawstwo // Supplies: 
http://piatek13.pl/pl/p/Zestaw-papierowych-ksztaltow-Baner-01-czarny-/106http://piatek13.pl/pl/p/Zestaw-papierow-Maly-chlopiec%2C-12x12-/80http://piatek13.pl/pl/p/Zestaw-papierow-Carpe-diem%2C-12x12/64


Dziękuję, że do mnie zaglądacie i komentujecie :*
Thank you for your visits and comments :*

Miłego dnia:)
Have a nice day!

5 komentarzy:

  1. Kapitalne banerki! Czarne bazy wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny! ;)) Gdybym miała więcej miejsca na ścianach na pewno bym sobie taki zrobiła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna girlanda. Poszukam sobie baz w jakimś sklepiku.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny, super kolorki świetny ten czarny kontrast

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna ozdoba! Muszę o czymś takim pomyśleć.

    OdpowiedzUsuń