środa, 8 czerwca 2016

Diabelskie prace // Projects for Diabelski Młyn

Hej!
Hello!

Kogo z Was mam wypatrywać w sobotę? :) Nie mogę się już doczekać spotkania z Wami!
Who I will meet on Saturday? I 'm so looking forward to that. 

A teraz przejdźmy do pracy ;) Znowu mam Wam do pokazania wysyp prac dla Diabelskiego Młyna. Najpierw kartka na muzyczne wyzwanie:
And now some projects for Diabelski Młyn. At first, card for music challenge:


LO ze sllonecznikiem na kolorystyczne wyzwanie:
LO with sllonecznik for colour challenge



Lift kartki Magudy:
Lift of Maguda's card:



I LO z Karoliną do wyzwania z moodboardem:
I LO with Karolina for challenge with moodboard



LO zrobiłam do wyzwania z mapką w My Creative Sketches:
I'm submitting my LO to challenge with sketch in My Creative Sketches:

http://mycreativesketches.blogspot.com/2016/05/may-sketch.html

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i komentujecie :*
Thank you for your visits and comments :*

Miłego wieczoru :)
Have a nice evening! 

5 komentarzy:

  1. LO do wyzwania z moodboardem - idealne!!!! ♥
    udanej zabawy w sobotę!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :) ale i tak najpiękniejsze to modelki na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prace, a najbardziej do gustu przypadła mi muzyczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Love all your accents and color!! Thank you for playing along with My Creative Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace, w oko wpadły mi kartki :)

    OdpowiedzUsuń