piątek, 1 stycznia 2016

Kartka z przesłaniem // Card with quote

Hej!
Hello!

Witajcie w Nowym Roku! Mam nadzieję, że to będzie dla nas wszystkich wspaniały rok! Spisaliście noworoczne postanowienia? Ja tak. Ale w tym roku postanowiłam nie robić wielkich planów, których i tak nie spełnię, tylko postawić na drobniejsze rzeczy, jak np. zużycie 3 małych bloczków papierów w całości.
Welcome in a New Year! I hope it's gonna be a wonderful year for all of us! Do you have New Year's resolutions? I do! But in this year I decided to make it smaller - eg. use 3 small paper pads instead of have a big plans which I won't be able to realize. 

A u Was też pada śnieg? We Wrocławiu sypie aż miło :) Zabraliśmy Kiciorka na dwór, żeby pokazać mu śnieg - był totalnie zaszokowany :D Głównie kazał się nosić, bo kto to widział, żeby było mu tak zimno w łapy :D
Is it snowing in your city? In Wrocław it is! So we took Kicior outside to show him snow! He was so surprised! He wanted me to carry him, because he didn't like his feet to be cold. 



No, ale przejdźmy w końcu do mojej kartki.
But, let me show you my card!




Lubię takie proste kartki, które mają coś w sobie.
I really like simple projects. 

Materiałoznawstwo // Supplies:
http://www.kolorowyjarmark.pl/pl/p/Papier-30x30-Open-Road-Peach-Springs/1981http://www.kolorowyjarmark.pl/pl/p/Papier-30x30-Open-Road-Drive-In/1980http://www.kolorowyjarmark.pl/pl/p/Naklejki-Open-Road-Standouts/1923

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1143&controller=product&id_lang=7http://wycinanka.net/pl/p/serduszka%2C-100-szt.%2C-wzor-2/1188

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i komentujecie :*
Thank you for your visits and comments :*

 

 Miłego dnia :)
Have a nice day!  

17 komentarzy:

  1. Kartka super, ale kot to dopiero mnie zaskoczył. Jak mojego chwilkę prowadziliśmy na smyczy przeżywał katusze, a ten twój mega wyluzowany :) Mój Rudi na śnieg już nie narzeka, przyzwyczaił się. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna kartka :) Kicior na śniegu też super. U mnie na północy ani śladu śniegu.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna karteczka, na Kujawach też śniegu brak ;(, chociaż jest zimno jak pierun ;) pozdrawiam noworocznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka świetna, rzeczywiście ma w sobie to "coś".
    Kiciunia pozdrawiam ciepło :-)
    Dobrego Nowego Roku!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas nie ma nawet jednego płatka śniegu, a ja go tak wypatruję :(.

    Kartka super :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna karteczka!Już sobie wyobrażam zdziwienie Twojego kociaka:)))U nas bez śniegu!Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna karteczka!Już sobie wyobrażam zdziwienie Twojego kociaka:)))U nas bez śniegu!Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna karteczka! i jaki cudny kotek:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karteczka! Szczęśliwego i twórczego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna! Po prostu idealna! ;) Cudowny ten papier w kwiaty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna karteczka. :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosta, ale ma coś w sobie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kartka :)) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :) i dla rudego kotka też (uwielbiam rude kotki) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest kartka dla mnie. Totalnie.
    I nie mam żądnych noworocznych postanowień, ale postanowiłam zasugerować się tym, co napisałaś i też będę sięgać po stare papiery, które smucą się w ciemnościach półek.
    A śniegu nie ma nadal...

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajniutka karteczka, baaaardzo trafny cytat! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń