poniedziałek, 18 stycznia 2016

Kicior-scraper i przepiśnik // Kicior-scraper and cookbook

Hej!
Hello!

Czas na 2 prace przygotowane dla Bee Scrap. 
It's time for 2 projects which I prepared for Bee Scrap.

Jako pierwsze pokażę Wam LO z Kiciorem. Kicior bardzo lubi towarzyszyć mi w czasie scrapowania, pomaga wybrać papiery lub zakopuje się pod nimi (ale nie gryzie).
First one is LO with Kicior. He really likes to help me, when I'm scrapbooking, but he's nice and he doesn't bite my goodies.



 
A drugą pracę przygotowałam na nasze nowe wyzwanie:
The second project I prepared for our new challenge:

http://beescrapshop.blogspot.com/2016/01/wyzwanie-styczniowe-9-january-challenge.html

Zrobiłam przepiśnik, w sam raz na przepisy na babcine przysmaki:
I made a cookbook, perfect for Grandma:


Bindownica to zdecydowanie mój najbardziej udany zeszłoroczny zakup ;)
I'm so happy, that I have Bind-It-All. I really use it a lot!

Materiałoznawstwo // Supplies:
http://www.beescrap.pl/pl/p/Sniezny-dzien-zestaw-powiekszony-Bee-Scrap/295http://www.beescrap.pl/userdata/gfx/008fa6204eadb3790bad9611acdf751c.jpghttp://www.beescrap.pl/pl/p/Na-Ludowo-zestaw-powiekszony-Bee-Scrap/307
http://www.beescrap.pl/pl/p/Craftowe-Marzenie-zestaw-powiekszony-Bee-Scrap/305

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i komentujecie :*
Thank you for your visits and comments :*


Udanego wieczoru:)
Have a nice evening! 
 

8 komentarzy:

  1. Jakie urocze zdjęcie pomagiera :)
    I śliczny przepiśnik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu, Twój kicior to powinna być naczelna maskotka scraperek. :D Każda powinna mieć nad biurkiem jego zdjęcie! :D I same cudności Ci wyszły. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kicior jest cudak ! Lo jak zawsze świetnie wykonane. A przepiśnik pierwsza klasa ! Bardzo podoba mi się grafika :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeuroczy ten przepiśnik! A scrap słodki i bardzo słoneczny.
    To masz szczęście, że Kicior taki grzeczny, moje koty przy papierach i kwiatkach dostają szału, więc najpierw jest demolka, a dopiero po awanturze kładą się i spokojnie patrzą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój się na szczęście scrapowaniem nie interesuje, za to jest wielkim entuzjastą spania w kartonikach po paczkach. Scrap jest fantastyczny !

    OdpowiedzUsuń
  6. Scrap jak zwykle superowy! Warstwy i kolory to jest to:)
    Przepiśnik ze świetną i zabawną grafiką będzie idealnym prezentem.

    OdpowiedzUsuń
  7. obie prace kapitalne! Kicior zasluzenie doczekal się LO :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prace :) Kicior jeszcze do tego fantastycznie pozuje do zdjęć:) Przepiśnik ma cudną grafikę :)

    OdpowiedzUsuń