środa, 30 grudnia 2015

Project Life - Święta // Project Life - Christmas

Hej!
Hello!

Ech, myślałam, że napiszę tego posta już z mojego kompa (Kicior mi rozwalił :(), ale niestety Andrzej dalej mi go naprawia. Trzymajcie kciuki, żeby dysk był cały i zdrowy. I wybaczcie, że Was nie odwiedzam, ale nie cierpię komentować z komórki.
I was hoping that I write this post fromy my computer (Kicior broke it), but unfortunately, Andrzej is still repairing it. Keep your fingers crossed that my disc is fine! And I'm so sorry that I don't visit your blog, but I really hate commenting from my cell phone. 

Razem z dziewczynami z Kolorowego Jarmarku pokazujemy Wam dzisiaj nasze Święta w naszych Project Life'ach. Zobaczcie, jak wyglądały moje:
With girls from Kolorowy Jarmark DT we are showing you in our PL spreads how we spent Christmas. Look, how's mine:




A jak Wam minęły Święta?
And how was your Christmas?

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i komentujecie :*
Thank you for your visits and comments :*


Udanego wieczoru:)
Have a nice evening! 
 

7 komentarzy:

  1. Pięknie skomonowany Project Life ! Ach te zwierzaczki Kochane, potrafią nabroić i to kokretnie hahah ;) Buziaczki i trzymam kciuki za komputer :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowy wpis, i te szałoowe literki! :) trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ten Kicior! Trzymam mocno kciuki :)
    Słodki jest ten wpis, bardzo ciepły i klimatyczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. ajajajajaj ! ale pięknie, mega świątecznie!! <3 kocham!

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci pomyślności w Nowym Roku, wspaniałych pomysłów no i ... bezawaryjnego sprzętu. Do siego roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, jak taki mały słodki kotek mógł rozwalić komputer? :D A PL jak zwykle rewelacyjny. ;)

    OdpowiedzUsuń