niedziela, 27 lipca 2014

Ogród botaniczny

Hej :)

Mam nadzieję, że spędziliście przyjemny weekend. Ja tak :) Na zakończenie chciałam się z Wami podzielić kilkoma zdjęciami z zeszłotygodniowego wypadu do ogrodu botanicznego, gdzie spędziliśmy prawie cały dzień. Przy kilku dosyć mocno bawiłam się suwaczkami, ale tak podobają mi się bardziej niż w oryginalnej kolorystyce. Zresztą, sami oceńcie :)









A poniżej zdjęcie, z którego jestem naprawdę bardzo zadowolona. A że sama nie wiem, którą kolorystykę wolę, więc wrzucam obie wersje.




Dziękuję za Wasze odwiedziny i miłe słowa :)

Udanej niedzieli :)

14 komentarzy:

  1. Piękne te zdjęcia, pierwsze wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne ale ostatnie rzeczywiście wymiata! :) Ten obiektyw 50 mm na prawdę jest świetny nawet do makro! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia,cudowny ogród...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne zdjęcia! <3 Juz chciałabym kupić swój własny osobisty aparat, a nie pozyczac od siostry :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :) Widzę, że nie tylko ja uwielbiam fotografować kwiaty ;) A co do dwóch wersji tego samego zdjęcia, mi się bardziej te pierwsze podoba, ale to też może być kwestia ustawień monitora :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Nawet trudno mi powiedzieć, które podoba mi się najbardziej, bo każde ma w sobie coś urzekającego :) Wszystkie mają taki niezwykły klimat i cudowne kadry. Chylę czoła, piękne zdjęcia robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Co do ostatniego to zdecydowanie wybrałabym pierwszą wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie, pięknie! przedostatnia jest moją faworytką

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia :-) Fotografia natury sprawia, jak widzę Ci dużo przyjemności. Osobiście bardziej podoba mi się pierwsza wersja ostatniego zdjęcia. Ma więcej nieśmiałego światła na drugim planie :)) Czekam na więcej kwiatowych ujęć!

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
  10. Po ogrodach i parkach z kwiatami chodziłabym całymi dniami.Szkoda,że po zlocie za mało było czasu na dokładniejsze zwiedzenie Wrocławia.Bardzo żałuję,ze się nie poznałyśmy.Nie miałam identyfikatora,zapisałam się na kilka warsztatów i mało mnie było w sali sklepowej,upał sprawił,że nie myślało się konstruktywnie:)
    Trzeba się było konkretnie umówić:))) Nie planuję przyjechać na listopadowy zlot,ale kto wie?Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ale piękne ujęcia! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne zdjęcia. Zainspirowałaś mnie nimi do zrobienia kolejnych kwiatów. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, jakie cuda :D Też byłam ostatnio w ogrodzie botanicznym, ale majstrowałam raczej portretówki- teraz strasznie żałuję, bo Twoje fotki po prostu wymiatają! Nie no, jadę do Wrocka po takie ujęcia ;D

    OdpowiedzUsuń