niedziela, 13 lipca 2014

Dyktando

Hej :)

Jak minął Wam weekend? Ja swój spędziłam w górach i było wspaniale. Jak tylko obrobię zdjęcia, to na pewno przygotuję fotorelację.

A dzisiaj postanowiłam nadrobić zaległości i pokazać Wam kartkę (tak, tak znowu kartka :D), którą zrobiłam na dyktando w Diabelskim Młynie. Z tą niestety nie pracowało mi się tak przyjemnie jak z poprzednią, kwiatki to jednak nie moja bajka :D Będę musiała sobie wypracować na nie sposób.





Powiem Wam, że dyktanda to świetna sprawa. Fajnie patrzy się później, jak każda z osób zinterpretowała każdy krok i jak różne kartki wychodzą. Jak będziecie mieli okazję, koniecznie weźcie udział ;)

W swojej pracy użyłam:

http://skarbnicapomyslow.pl/pl/p/UHK-Gallery-Saturday-2PMczternasta/2094http://sklepik.na-strychu.pl/pl/p/Papier-30x30-Pesto-Gaj-Oliwny-UHK/12751http://skarbnicapomyslow.pl/pl/p/UHK-Gallery-Saturday-lunchsobotni-lunch/2096
 http://sklepik.na-strychu.pl/pl/p/Kwiatuszki-Sweetheart-biale-10szt/8117http://sklepik.na-strychu.pl/pl/p/Kwiatuszki-Sweetheart-10-szt.-dwutonowe-jasno-rozowe/8120

Dajcie znać, co myślicie :) I dziękuję za to, że wpadacie i komentujecie :)

Miłego wieczoru :)

20 komentarzy:

  1. przepiękna kartka, fenomenalna! prześliczna i przesłodka i aż brakuje słów !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt! Moim zdaniem dyktando zdałaś na 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja bajka, nie Twoja.. i tak wyszło bajkowo! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aj tam, nie marudź bo wyszło zjawiskowo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka:) Wspaniale, że byłaś w górach,na pewno cudownie spędziłaś czas...góry mają swój klimat:) Serdecznie dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa.Ciepło pozdrawiam-Gosia*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka cudna! Podoba mi się dziurkacz brzegowy. A z kwiatkami poradzilas sobie super!

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjna karteczka:) wszystko do siebie pasuje idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi się por Twoje propozycja. Ładna i delikatna. Ps ja też lubię dyktanda:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka wyszła rewelacyjnie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba, drobne kwiatuszki i koroneczka nadają jej takiej fajnej lekkości. Cudo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem świetnie sobie poradziłaś z kwiatkami, kartka jest elegancka i bardzo urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszło super! A co do kwiatków, to sama mam z nimi problemy, kompozycje kwiatowe nie są dla mnie, chociaz czasami muszę coś tam skleić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka jest urocza i radosna :) Kwiatki fajnie rozmieszczone :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też uwielbiam mapki :) A Twoja pomimo mało lubianych kwiatów,wyszła fantastycznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. niezwykle delikatna i romantyczna inspiracja

    OdpowiedzUsuń
  16. Wcale nie widać, żeby sprawiła Ci trudność :) Jest cudownie delikatna :) I aż musiałam sprawdzić, czy to u Ciebie na pewno jestem :D Nie bój się kartek, bo wychodzą Ci równie dobrze jak LO :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna karteczka, te kwiatuszki są słodziutkie:0

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna karteczka, śliczne kolory :) Wyszła bardzo radosna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń