poniedziałek, 23 lutego 2015

Sketchabilities #133

Hej :)

Na CraftWawie było cudownie! Bardzo się cieszę, że mogłam poznać tyle osób! Na pewno przygotuję fotorelację, jak tylko zdobędę jeszcze więcej zdjęć :) Jak ktoś z Was ma jakieś ze mną, to bardzo proszę o wysłanie mi!

A dzisiaj tak na szybko chciałam Wam pokazać dosyć stare już LO przygotowane do Sketchabilities.


I moje LO:





To LO jest naprawdę mega proste. Użyłam tylko papierów mgiełek i tyle :D Ale i tak mi się podoba :D

W swojej pracy użyłam:

http://www.kolorowyjarmark.pl/pl/p/Mgielka-Heidi-Swapp-Color-Shine-Citron/1973http://www.kolorowyjarmark.pl/pl/p/Mgielka-Heidi-Swapp-Color-Shine-Sweet-Cherry/1944http://store.scrapbook.com/ac-36009.html

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i komentujecie :*

Trzymajcie się :*

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam całą soba tego scrapa! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje LOsy, ten jest przepiękny, taki cieplutki, kojarzy się z wiosną, chociaż Wasze ubrania mówią coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! Fajnie było zobaczyć na żywo jak tworzysz :))) Szkoda tylko, że się zgapiłam i nie porozmawiałyśmy..

    OdpowiedzUsuń
  4. No czad. :D:D Fajny taki kolorowy minimalizm. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czaderski :))) jak zwykle kolory zwalają z nóg, nawet jeśli jest taki minimalistyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne LO :D Uwielbiam zaglądać do Ciebie - jak zawsze pozytywnie i bardzo kolorowo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fenomenalny i pozytywnie zakręcony ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki pozytywny, ciepły scrap! Fajnie było się nie tylko spotkać, ale i zobaczyć, jak robisz LO. Nadal jestem pod wrażeniem Twojej szybkości. :D Szach mat i wszystko gotowe. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Właściwie nic nie jest proste,zawsze trzeba mieć pomysł.Ale co to dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrząc na ta pracę od razu humor się poprawia, radość i energia :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. O, a ja już znam Wasze ryjki na żywo :D Super kolory, a już mega podoba mi się to limonkowe kółko pod kompozycją! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. cudny LO-s, pełen pozytywnej energii :)
    Świetnie było móc zobaczyć się na żywo, a nawet razem poscrapować. :)
    Dziękuję za wskazówki i rady. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. byłam...byłam...i wydałam zdecydowanie za dużo ;-)

    OdpowiedzUsuń