poniedziałek, 9 lutego 2015

Kartkowo

Hej :)

Dzisiaj tak dla odmiany chciałam Wam hurtem pokazać 3 kartki, jakie robiłam jakiś czas temu.

Pierwsza była zrobiona na urodziny Gosi:


Jest bardzo moja - bardzo kolorowa, z sówką i słoiczkiem :D

Kolejna to lift kartki Szydełkiem w Oko, zrobiony na wyzwanie w Diabelskim Młynie. Wyzwanie trwa do jutra, więc jeśli macie ochotę się z nami pobawić, to spieszcie się :)


Mega romantyczna jak na mnie, prawda? Nawet kwiatków użyłam!

A ostatnia jest na najnowsze wyzwanie w ScrapMap

I kartka:



No i wróciliśmy do moich normalnych klimatów :D

Co myślicie? ;)

Spis produktów sobie dzisiaj odpuszczam, każda robiona z innych materiałów, więc wyszłoby mega długaśnie :)

Dzięki, że do mnie zaglądacie :)

Trzymajcie się :)

16 komentarzy:

  1. cudne są Twoje karteczki, uwielbiam Twój styl:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybacz,ale dziś nie potrafię wybrać tej naj - wszystkie są fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czadowe !!!! super radosne kolorki !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są piękne. ;) Najbardziej przypadła mi do gustu ostatnia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozkartkowałaś się na dobre :) Moją faworytką jest ostatnia, najbardziej zwariowana - kwintesencja Twojego stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co jedna to piękniejsza :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje kolorowe i zwariowane, mega optymistyczne kartki. Ta romantyczna jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te Twoje klimaty :) Są tak radosne i pozytywne :) A romantyczna karteczka wcale od reszty nie gorsza! :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Są w zupełnie innym stylu niż moje, ale podobają mi się ogromnie. Są radosne, energetyczne i zupełnie nie pompatyczne :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie trzy są śliczne, każda ma w sobie "to coś", co przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza mnie szczególnie urzekła, choć każda jest świetna - siedzę i się gapię, haha! A Twoje prace rozpoznam na końcu świata :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Uuuuu cudne! A mi się najbardziej podoba ostatnia, ale tak w gruncie rzeczy to każda jest śliczna. Jejku jejku, fajnie tak popatrzeć na twoje cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie są cudne!! i tak bardzo kolorowe!! ♥
    genialny pomysł ze słoiczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. WOOW, no tą romantyczną to poszalałaś na maksa, chyba bym w życiu nie zgadła, że to Twoja praca! A jest cudna :) Dwie pozostałe też mi się ogromnie podobają, i tutaj są na maksa Twoje :D Kolory fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń