poniedziałek, 19 stycznia 2015

ScrapMapka #57

Witajcie ;)

Jak Wasze humory w Blue Monday, czyli najbardziej depresyjnym dniu roku? :D Ja staram się mu nie dać (tak samo jak tej dołującej pogodzie) i na pociechę kupiłam sobie słodycze. Trzeba sobie podnieść endorfiny.

Wiecie co jeszcze może poprawić Wam humor? Scrapowanie do fajnej mapki, np. najnowszej ze ScrapMap! Muszę Wam przyznać całkiem szczerze, że już dawno żadna mapka nie przypadła mi aż tak do gustu. Od razu jak ją zobaczyłam, miałam ochotę rzucić wszystko i ciąć papiery.

 

No sami powiedzcie, fantastyczna, nie?


LO powstało z papierów "Illumination" 7 Dots Studio. Chodziły za mną już naprawdę długo, ale z racji tych bladych kolorów (które mi się ogólnie podobają), ciągle nie byłam przekonana, czy nie skończy się tym, że machnę jedną pracę i pójdą w kąt. Dlatego byłam mega szczęśliwa, gdy wygrałam je w scrapki-wyzwaniowo i w końcu miałam okazję się nimi pobawić. I jednak powstanie z nich na pewno więcej prac.

W swojej pracy wykorzystałam:

http://www.kolorowyjarmark.pl/pl/p/Mgielka-Heidi-Swapp-Color-Shine-Sweet-Cherry/1944http://www.kolorowyjarmark.pl/pl/p/Mgielka-Heidi-Swapp-Color-Shine-Coral/1969http://7dotsstudio.com/illumination
http://scrapki.pl/the-twinery-strawberry-sznureczek-metrow-p-6998.htmlhttp://www.kolorowyjarmark.pl/pl/p/Mgielka-Color-Bloom-Pastels-Sunshine/1196

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny :*

Trzymajcie się :)

14 komentarzy:

  1. Mapka bardzo zachęcająca i Twoja interpretacja świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mapka jest świetna, bosko ją zinterpretowałaś, napatrzeć się nie mogę!!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny scrap <3 świetnie rozpracowałaś mapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahah, ja tam się dzisiaj nieźle uśmiałam i w ogóle jakoś mało depresyjnie było ale słodycze to tylko w weekend według mojego postanowienia noworocznego. :D Właśnie kilkanaście minut temu skończyłam pracować z tą mapką i masz rację - jest ekstra! A Twoja interpretacja baaaaaaardzo, ale to baaaaaaaardzo mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska! :D Pięknie się prezentuje, też na pewno skorzystam z tej mapki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mapka świetna, a Ty fantastycznie ją wykorzystałaś!!! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. BOSKIE LO! Hm do tej mapki może i mi by się coś udało zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda Twoje LO - faktycznie mapka zachęcająca do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelka! świetnie zinterpretowałaś mapkę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca :) Cudne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny ten skrap! Fajnie, że udało Ci się wygrać te papiery i przekoanć do nich bo efekt jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale dawno mnie u Ciebie nie było... Wrzosy na zdjęciu przepiękne, wspaniale poradziłaś sobie z mapką, chyba pasuje też ona do kartki z jakąś grafiką...

    OdpowiedzUsuń
  13. No i jak zwykle Ci wyszło lepiej niż dobrze! :P

    OdpowiedzUsuń