wtorek, 23 kwietnia 2013

Pastelowo

Hej :)

Wybaczcie taką długą nieobecność na blogu, ale całkowicie pochłonęły mnie studia. A jak już miałam chwilkę, to spędzałam ją na dworze, korzystając z cudownej pogody :) Postaram się już nie znikać na tyle :)

Brakowało mi LO, więc zrobiłam kolejne.



Pastelowe, przestrzenne, postemplowane i pochlapane :) Całkiem spodobało mi się chlapanie po pracach :)

Pracę robiłam na wyzwanie do tej mapki ze scrapuj


ale interpretacja wyszła mi dosyć luźna ;) Jakoś rzadko kiedy umiem trzymać się dokładnie mapki.

LO zgłaszam też na wyzwanie Projektu Wagi Ciężkiej - strzałki i do Stempell&Kartoon także do wyzwania strzałkowego.

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i dziękuję na wszystkie miłe słowa, które tu zostawiacie :*

26 komentarzy:

  1. Ahaha, z tymi mapkami to ja też mam taki problem, że zawsze za bardzo zaszaleję. ;)
    Twój scrap ma tyle fajnych elementów, bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne podejście wg mnie, ładnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najważniejsze jest twórcze podejście do tematu :) świetna praca! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo jak romantycznie :) fajna i taka lekka praca ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny scrap. ;) Uwielbiam takie kolorki. ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam po wyróżnienie dla bloga :) http://www.miszmaszpapierowy.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super jest, taki luźny, lekki :)
    Ja jakoś nie przepadam za mapkami, też nie potrafię się ich trzymać, wolę robić po swojemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no, no :) świetna praca ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna praca! Wspaniałe, męskie klimaty;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna praca i bardzo wpasowana w wyzwanie PWC. Dziękuję za udział i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba;) Dziękuję za udział w PWC:)

    OdpowiedzUsuń
  12. super wyszlo :D dziekujemy za udzial w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca:) Urocze kolory!Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz posyłam promyki słonka*
    Peninia
    http://peniniaart.blogspot.com/
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna praca! :-D Zapraszam do mnie po wyróżnienie! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny męski scrap:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne LO i świetna interpretacja mapki ;) ech, skąd ja znam ten problem pogodzenia czasu na studia i scrapbooking... :) ale jak pojawiasz się z powrotem z takimi cudeńkami, to dłuższe przerwy nie przeszkadzają ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne LO! Dziękuję za udział w wyzwaniu wy-strzałkowym :D

    OdpowiedzUsuń
  18. LO - świetne. Proszę więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę, że świetnie pasuje do mapki!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne LO. Super zinterpretowałaś mapkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie wyszło :))
    ps. zapraszam na candy...

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny scrap :D.. Dziękuje, że mnie odwiedzasz :*.. Jeśli chodzi o czcionkę to jest to Beyond Wonderland. Niestety nie posiada polskich znaków. Jeśli będziesz chciała mogę Ci ją podesłać :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluje wyroznienia u nas w PWC :) i dziekuje za odwiedzinki u mnie i zostawione mile slowo :) zakuwaj zakuwaj :D ja gdybym mogla to chetnie powrocilabym do przerwanych studiow....:D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń