czwartek, 14 sierpnia 2014

Cwaniak

Hej :)

Stęskniliście się za mną? Mam nadzieję, że chociaż trochę tak, bo dzisiaj kolejny post :) Już od daaaawna chciałam wziąć udział w wyzwaniu My Creative Sketches (mają genialne kity do wygrania) i postanowiłam, że w tym miesiącu nie mogę przepuścić tej okazji. Termin zgłaszania się jest do dzisiaj, stąd te posty dzień po dniu.

LO przygotowałam ze zdjęciami wróbla - cwaniaka, którego spotkaliśmy w ogrodzie botanicznym. Ledwo zdążyliśmy wyciągnąć kanapki, od razu przyleciał i zaczął żebrać. Był dosyć oswojony, bo podchodził naprawdę blisko i sam dziobał bułkę, jeżeli mu nic nie rzuciliśmy. Tempo miał niezłe, dlatego jego zdjęcia są nie najlepsze (akurat bawiłam się balansem bieli w aparacie, więc wyszły niebieściutkie), ale i tak chciałam go uwiecznić.

 



Największy problem miałam z dobraniem alfabetu, bo tych mam dosłownie kilka. W końcu zdecydowałam się na ten, co widzicie, ale muszę przyznać, że na żywo jakoś bardziej mi pasuje, niż tu na fotkach ;D
Sześciokąty wycinałam sama, więc przymknijcie oko na wszelkie niedoskonałości ;)

W swojej pracy wykorzystałam:

http://wycinanka.net/pl/p/strzalki-6-szt./1610http://www.scrapiniec.pl/environment/cache/images/300_0_productGfx_e5d5c5fd624b6e959a3f6ced91cf4cdb.jpghttp://artworkshop.pl/pl/pink-paislee/kolekcje/pen-pals/pen-pals-zestaw-papierow-30x30-cm-p133c9c61c68.html

http://store.scrapbook.com/ac-53453.htmlhttp://13arts.pl/pl/p/Tusz-kreslarski-czarny/90


Dziękuję Wam za wszystkie odwiedziny i komentarze :)

Udanego dnia :)

16 komentarzy:

  1. ha, te papiery! :D
    super scrap, jak to dobrze wiedzieć, że taki blog istnieje! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega! <3 Super są te sześciąkąty a alfabet genialnie pasuje. :D Tak cudownych papiórów to tylko pozazdrościć. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ten scrap jest mega mega mega cudny !!! fantastyczny po prostu <3 napatrzeć się nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczny! i super wyglądają te szesciokąty ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Love this... Thanks for playing with My Creative sketches...

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny scrap, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ten wróbel :) Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny :D Alfabet wygląda super, a zdjęcia z większym balansem bieli jakoś zawsze fajniej wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te zdjęcia, wspaniale je oprawiłaś, z charakterem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie i kolorowo! A alfabet pasuje jak najbardziej, choć z Twojego opisu wnioskuję, że na żywo wygląda jeszcze lepiej. Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super scrap z poczuciem humoru :) Bardzo mi się podoba... i powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale żarłoczny ten wróbel! Czy wszystkie miejskie ptaki są takie bezpośrednie?! :)))))) Był głodny - to wprosił się na podwieczorek. Ty za to masz świetne zdjęcia, którym niebieska nuta dobrze pasuje.

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest genialny, a cwaniaka uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. fotki śmiechowe, jak ilustracje bajek ;) fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń