piątek, 13 września 2013

Cytatowe love #2

Hej :)

Witam Was w kolejnym tygodniu naszych inspiracji:



Tym razem cytat i moodboard wybierała Nats.

źródła: 1, 2, 3, 4, 5
Akurat, jak Nats podała nam cytat, układałam puzzle. I stwierdziłam, że będą one idealnym tematem layoutu z dwóch powodów. Po pierwsze wystarczy, że zabraknie jednego małego puzzla i już nici z całości. Po drugie właśnie takie małe rzeczy, jak układanie puzzli, są dla mnie bardzo ważne, bo sprawiają mi mega dużo radochy.





Nie zapomnijcie zajrzeć do Kat, Sajci i Nats.

I dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze :)

Udanego weekendu Wam życzę ;)


22 komentarze:

  1. crap jest super! układanie puzzli też super! więc generalnie wzystko co najlepsze bomba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale meeega. <333 Też kochałam układać puzzle jak byłam mała. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie sobie zdałam sprawę jak dawno nie układałam puzzli, muszę to nadrobić! Bardzo fajne kolory ma Twoja praca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny LO mru!!! :* puzzle też lubię! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Superaśny!!! Moja córcia też kocha puzzle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ŁAŁ. Ale ładny papier! Całość - jak ostatnio (nie za dużo, nie za mało :))

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm puzzle to idealny pomysł na jesienne wieczory ;) do tego gorąca herbatka i stukający deszcz o szybę ;p :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja dawno nie układałam puzzli! :)
    Fantastyczny scrap, wszystkie elementy idealnie do siebie pasują i tworzą piękną kompozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że postawiłaś na geometrię :P Stonowane kolorki bardzo do mnie przemawiają :D

    OdpowiedzUsuń
  10. great layout! I love the banner :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcie, które wybrałaś do oscrapowania jest świetne:-D Bardzo podoba mi się układ scrapa - chociaż tutaj ekspertem nie jestem, bo jeszcze żadnego nie poczyniłam;-). Uważam jednak, że wszystkiego jest w sam raz - nie za dużo nie za mało idealnie! Kolorystyka, którą dobrałaś również super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi pasuje kolorystyka. Świetne LO. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca, wszystko idealnie współgra ze sobą. Uwielbiam te plameczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. LO jest super, a do układania puzzli za grosz cierpliwości nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Robisz coraz fajniejsze scrapy! Nie mogę się napatrzec na tego wyżej, cudne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Scrap jest rewelacyjny!Świetny!Posyłam moc ciepłych wrześniowych pozdrowień i dziękuję za odwiedziny... miłe słowo! Uściski.

    Peninia*
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie skomponowane geometryczne formy! Bardzo mi się podoba twój scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny scrap! Tyle się na nim dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny LO! Naprawdę podziwiam i zazdroszczę talentu do zagospodarowywania przestrzeni:) Cudna kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  20. Majstersztyk, idealne Lo. Brak słów:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomysł na scrapa :).. Sama lubię układać puzzle :D.. Im trudniejsze tym lepiej!

    OdpowiedzUsuń