sobota, 18 marca 2017

27 // Ostatni post

Hej!

Bardzo dawno mnie tu nie było. Częściowo było to spowodowane tym, że nie miałam czasu. Częściowo tym, że zwyczajnie mi się nie chciało. O ile scrapowanie dalej sprawia mi przyjemność, tak do robienia pracom zdjęć itd. nie mogłam się zabrać. A nie chciałam niczego robić na siłę. Dlatego postanowiłam, że ten post będzie ostatnim postem tutaj. Ciężko mi się z Wami żegnać, ale nieraz tak trzeba. Na pewno spotkamy się jeszcze na jakimś zlocie (obowiązkowo będę w czerwcu w Warszawie :)), na pewno będę śledziła Wasze blogi, nawet jeśli nie będę zostawiała komentarzy :) Dziękuję Wam za całe wsparcie, jakie mi daliście :)




Trzymajcie się kochani :*

20 komentarzy:

  1. Ale że jak to ostatni? jak to tak żegnasz się? ...przecież ja będę tęsknić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam za odwagę! I mam nadzieje, ze mimo wszystko niedługo wróci Ci wena i będziesz dalej blogować :) pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jak to... :( Do zobaczenia gdzieś jeszcze, mam nadzieję, że jednak Ci się odwidzi! :D :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Smutam ogromnie!!! Może potrzebna jest przerwa by za jakiś czas wrócić. Liczę na to :) A scrap uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również podpisuje się pod słowami dziewczyn
    Dziękuję za wszystkie pozostawione u mnie przemile słowa
    Do zobaczenia kiedyś, gdzieś 😘
    I smakowity torcik na pocieszenie 💙
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm... przykro, ale skoro tak czujesz to jestem z Tobą. Czasem też jestem już zmęczona blogowaniem więc doskonale Cię rozumię. Buziole

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jak to? No weeeź. Cokolwiek robisz, trzymam kciuki, ale jednak wróć! Nawet jeśli byłyby tylko zdjęcia kotów! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wierzę,nie wierzę i bardzo żałuję! Trochę nie chce mi się wierzyć,że po tak intensywnym blogowaniu i udzielaniu się można się z tym pożegnać.Mam nadzieję,że zatęsknisz i wrócisz:) Czekam i do zobaczenia*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, trzymaj się :) Doskonale rozumiem Twoją decyzję, ale jeśli wrócisz, to krzycz głośno, będę wspierać! Dzięki ogromne za lata inspiracji, za Scrappin, za posty, za cudownych ludzi z jakimi mnie poznałaś, mam nadzieję że jeszcze kiedyś przyjdzie nam razem pracować. Do zobaczenia w czerwcu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciągle się zmieniamy, zmienia się nasze otoczenie, więc doskonale Cię rozumiem, że możesz nie mieć ochoty na dalsze prowadzenie bloga. Trzymaj się cieplutko i czerp jak najwięcej radości z życia poza internetem :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, będę tesknić za tą eksplozją kolorów i radości na Twoich pracach. I ja także dziękuję za te wszystkie projekty przy których miałyśmy okazję wspólnie pracować. :* Mam nadzieję, że kiedyś jeszcze się spotkamy i to niekoniecznie w wirtualu ale naprawdę. Buziaki i powodzenia we wszystkich planach! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj. Po cichu liczę, że jeszcze coś nam pokażesz ;) A tak naprawdę, to rozumiem i życzę Ci powodzenia. O, ale za to mogę przeszperać Twoje starsze posty, bo wpadam tu od niedawna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Będzie brakować Twojego stylu radosnego, niewymuszonego i jedynego w swoim rodzaju :) Z tego co zrozumiałam to porzucasz tylko blogowanie a nie scrapowanie. Zatem życzę Ci aby scrapowanie nadal sprawiało Ci radość.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za każdą Twoją pracę, będzie mi ich brakowało :( Mru, życzę Ci powodzenia, w czymkolwiek co robisz! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Będzie mi brakowało tych wzorów i kolorów. Ale życie jest za krótkie na robienie rzeczy, które nie sprawiają radości. Życzę Ci ogromnej radości tworzenia :) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O nie :( To bardzo smutna wiadomość :( Smutno mi że odchodzisz :( Będzie bardzo mi brakowować Twoich kolorowych i żywych projektów :* Liczę na to że może wrócisz :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetną pracą żegnasz się z nami. Spełniaj marzenia, bądź szczęśliwa a nowe wyzwania niech będą dla Ciebie źródłem radości i satysfakcji, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O nie!! Jest mi bardzo smutno z tego powodu, ale z drugiej strony rozumiem, jeszcze niedawno też miałam podobne myśli, na szczęście poszły sobie daleko. Mimo wszystko mam nadzieję, że jeszcze kiedyś tu wrócisz, będę czekać, zawsze :*
    Scrap śliczny i bardzo Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Będzie mi brakowało Twoich prac. Rozumiem Twoja decyzję. Sama mam ostatnio tak mało czasu na kartkowanie i pisanie postów, że pewnie dopadną mnie też niedługo takie myśli. Mam nadzieję, ze mimo obecnego braku czasu będziesz znajdować choć chwilę na papierowe przyjemności. :)
    Do zobaczenie na zlocie. :)

    OdpowiedzUsuń