niedziela, 8 stycznia 2017

Notes dla WOŚP

Hej!

Strasznie dawno do Was nie zaglądałam, ale pochłonęły mnie praca, nauka i nowy projekt, który rozpoczęłam - projekt 365. Polega na tym, że każdego dnia przez rok musimy zrobić przynajmniej 1 zdjęcie. Pierwszy tydzień już za mną, ale łatwo nie jest. Szczególnie jak wracam do domu dopiero po 21. Zastanawiam się, czy chcielibyście zobaczyć na blogu co jakiś czas zdjęcia z tego projektu. Dajcie znać ;)

Ale dzisiaj chciałam, o czymś całkiem innym. Postanowiłam w tym roku przyłączyć się do WOŚP i przygotowałam notes: Ot taki słodziak z uroczym krasnalem.







Aukcje już ruszyły - mój notes razem z kartką Basi możecie znaleźć TUTAJ, a wszystkie aukcje scraperek TUTAJ.

I to tyle. Ja lecę się uczyć i na Wasze blogi, a Wam życzę udanej niedzieli :*

15 komentarzy:

  1. Uroczy jest :) A co do zdjęć późną porą, to coś o tym wiem... I czekam na wiosnę/lato, kiedy po moim powrocie z pracy będzie jeszcze jasno ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super inicjatywa i super notes :).

    Ja z wielką chęcią obejrzałabym zdjęcia :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki Project Life na całego! Konkretne postanowienie, powodzenia! Ale za to ile zdjęć do LO-sów będziesz miała ;) I oczywiście jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super notes ! A fotki oczywiście tak ~! :) Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny notes... a zdjęcia zobaczyć byłoby fajnie :) lubię Twoje fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale, że zrobiłaś taki piękny Notes na tak szczytny cel ! Cudnie ! Ten projekt to swietny pomysł, chętnie zobaczę. U mnie by nie przeszło niestety, ale takie jedno na miesiąc lub jedno na tydzień to tak hihih :) Buziaki :) :*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny notes w dodatku na szczytny cel. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sprawa z tym notesem na WOŚP :) a zdjęcia chcę zobaczyć jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki słodziak z tego notesu! Fajnie wyszedł.
    Zdjęcia pokazuj, nawet się nie pytaj! Super projekt, szkoda, że dopiero teraz o nim przeczytałam, bo sama chętnie bym się w to pobawiła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny notesik. Zdjęcia chętnie pooglądam i życzę wytrwałości, ja rozpoczęłam właśnie projekt 30dni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie,że chciałabym zobaczyć Twoje zdjęcia.Ciekawa jestem na czym taki projekt polega.
    Notes na szczytną ideę bardzo fajny.Pozdrawiam Cię serdecznie*

    OdpowiedzUsuń