niedziela, 29 maja 2016

LO z 5 zdjęciami // LO with 5 photos

Hej!
Hello!

Ufff, udało mi się. Miesiąc temu zobaczyłam fajne wyzwanie w Scrap Ścinkach - Bingo z Instadrukiem. Miałam zamiar wziąć udział, ale niestety nie wyrobiłam się. Więc wiecie, jaka była moja radocha, kiedy zobaczyłam, że dziewczyny przedłużają wyzwanie do końca miesiąca? Dlatego jak tylko znalazłam wczoraj chwilkę, od razu siadłam do roboty. Przeżyłam oczywiście "chwilę grozy", jak się okazało, że nie mam ani jednej białej bazy 30x30cm, ale na szczęście okazało się, że baza pod ścinki się nie łapie.
Ufff, I made it! About month ago, I saw cool challenge in Scrap Ścinki - Bingo with Instadruk. I really wanted to participate, but I hadn't enough time. So I was sooo happy, when I found out that it's prolonged. 

http://scrap-scinki.blogspot.com/2016/05/bingo-5-z-instadrukiem.html


Wybrałam sobie linię LO - ścinki - chlapania i oto jest LO z największą liczbą zdjęć, jakie zrobiłam :D
I chose LO - scraps - splashes and there it it - LO with 5 photos!




Bawiłam się przy nim świetnie. Udało mi się nawet osiągnąć efekt jaki chciałam - leciutkiego i jaśniutkiego LO. Jestem bardzo ciekawa, co Wy o nim myślicie.
I really had fun making this. It's exactly how I wanna it to be - light and bright. I'm really curious, what you think about it. 

Materiałoznawstwa dzisiaj nie będzie, bo nic z powyższych rzeczy już nie jest dostępne. Jak na wyzwanie w Scrap Ścinkach przystało użyłam samych starszych pociachanych rzeczy. Muszę jeszcze kiedyś wziąć udział, bo te wyzwania idealnie wpisują się w ideę jednego z moich postanowień, żeby zużyć stare papiery. Chociaż jak się okazało, ja za ścinki uznaję też większe kawałki ;)
I don't show you, what I used, because these supplies are no longer available. I used some old stuff for this project. 

Wybaczcie też, że dawno mnie tu nie było i że do Was nie zaglądałam, ale miałam istne urwanie głowy, a przez ostatnie 2 dni pozwoliłam sobie na pełen luz i nicnierobienie ;)
I'm sorry, that I haven't been here for a while and that I haven't visited your places, but I had so many things going on in my life.

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i komentujecie :*
Thank you for your visits and comments :*
  
Miłego dnia! 
Have a nice day!

12 komentarzy:

  1. Super wyszło! To wcale nie takie łatwe wcisnąć 5 zdjęć na jednym lo'sie a Tobie się wspaniale udało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam zupełnie pojęcia o robieniu LO, ale taki scrap z 5 zdjęciami to nie lada wyzwanie. Zrobiłaś rzeczywiście lekki i nieprzytłaczający scrap:) Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki happy kociak zasługuje na większą ilość fotek na LO:)) Wspaniale wyszło i fajnie,że zdążyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie na zdjęciach uchwyciłaś koci charakter :-))) Z jednej strony czujny myśliwy ,z drugiej pieszczoch ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała praca -podziwiam :) Fotki kocie urocze :) Pozdrawiam-Gosia

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze LO ! Uwielbiam Twoje prace Kochana! Zawsze dajesz mi mnóstwo energii dzięki nim :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczne, kolorki swietne tlo tworza dla tego przeuroczego futrzaka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło fantastycznie. ;) Rzeczywiście bardzo jasno i leciutko. ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe LO.Dziękuję za udział w ścinkowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. 5 zdjęć?! Podziwiam, wyszedł Ci świetny i bardzo czysty scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam scrapy z Twoim Kiciorem ;) 5 zdjęć to ciekawa odmiana i wyszło jak zawsze świetnie :)

    OdpowiedzUsuń