sobota, 29 czerwca 2013

Wracam :)

Hej :)

Wczoraj dowiedziałam się, że ostatni egzamin zaliczony, więc w końcu do Was wracam :) Nawet nie wiecie, jak bardzo jestem szczęśliwa, że nareszcie koniec nauki i mogę zasiąść do papierów, wrócić do prowadzenia bloga i regularnie Was odwiedzać.
Czekają mnie teraz 3 cudowne miesiące. W lipcu mam jeszcze praktyki, ale po południa i tak należą do mnie. Mam już mnóstwo planów. M.in. naukę robienia zdjęć moim pracom i obróbkę, więc chwilowe niedoróbki mi wybaczcie ;)
Wczoraj na rozruszanie paluszków zrobiłam wpis do mojego żółtego zeszyciku (miało być LO, ale zanim znalazłam jakieś zdjęcie, było już mega późno)







W ogóle, najprawdopodobniej wybieram się na III DLWC. Ktoś z Was może też? Zrobię sobie identyfikator, więc jakbyście mnie widzieli, to koniecznie się odezwijcie :) Bardzo bym chciała Was poznać.

Pozdrawiam Was bardzo gorąco i dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze (mimo mojej tak długiej nieobecności) :)

Lecę teraz oglądać Wasze blogi i skrapować, a Wy zajrzyjcie na candy do Color Hills:


i do nowego sklepu Lemon Craft


W obu rozdają cudowne nagrody.

16 komentarzy:

  1. Powroty są fajne. ;))) I gratuluję zaliczenia egzaminu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mega pozytywnie :) gratuluję wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim gratuluję zdania egzaminów.
    Po drugie brakowało Ciebie tutaj.
    A po trzecie zrób szybko identyfikator , bo chcę Cie poznać na zlocie.
    I po czwarte dopiero teraz zajarzyłam , z jesteś też z Wrocławia.
    A może masz ochotę trochę pomóc na zlocie?
    Kiedy będziesz na zlocie, w które dni?
    ha ha ha , zasypałam Cię pytaniami , ale miło jest spotkać pokrewną duszę z pasją.
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zeszyt będzie wspaniałą pamiątką. :)
    Cieszę się, że wybierasz się na IIIDLWC - koniecznie mnie zaczep (ja mogę Cię nie zauważyć, bo jako współorganizatorka będę miała mnóstwo spraw na głowie ;) ).

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zaliczeń i cieszę się, że znowu jesteś:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratukuję zdania egzaminów,podziwiam Cię za wytrwałość w prowadzeniu zeszyciku!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulację! ;) Ja tez wreszcie po, wczoraj ostatnie zaliczenie ;)
    Piękna wspominkowa praca ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super, że wracasz na dłużej, będę zaglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! A wpis prześwietny!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ten Twój wpis:) Wyczytałam wszystko dokładnie ! Ja też z okolic Wrocławia......jak będę na zlocie bo się zastanawiam to na pewno Cię wynajdę :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny żurnalik - bardzo fajna pamiątka będzie z niego;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zaliczeń, no teraz to dopiero nam pokarzesz. Fajny wpis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny wpis! A zaliczonej sesji Ci zazdroszczę! Ja ostatni egzamin mam w piątek..

    OdpowiedzUsuń
  14. ale fajowski wpisik! super wspomnienia i jak pięknie motylki wyglądają! dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  15. GRATULACJE!!! Fajna pamiątka! Miłego odpoczynku! :-)

    OdpowiedzUsuń