czwartek, 14 lutego 2013

Początek

W końcu i ja zdecydowałam się na założenie bloga. Kusiło mnie to już od dłuższego czasu. Blog będzie głównie scrapbookingowy, ale może wrzucę czasem posta ze zdjęciami lub o czymś innym.

Tyle tytułem wstępu, a teraz przejdźmy do zdjęć.

Parę dni temu przyszła do mnie wspaniała paczka z Sodalicious



I z tych właśnie materiałów powstała moja ostatnia praca, z której jestem dumna z dwóch powodów. Po pierwsze, pierwszy raz pocięłam papiery od razu po przyjściu paczki, a nie po przeleżeniu u mnie kilku tygodni-miesięcy. A po drugie, to moje pierwsze LO. I nawet nie wyszło strasznie.






Wybaczcie zamazane zdjęcie, ale nie dostałam zgody na publikację w internecie. I przepraszam za ogólnie słabą jakość zdjęć, ale przy obecnej pogodzie nie jestem w stanie wykrzesać z aparatu nic lepszego.

LO wyszło całkiem grubiutkie



Zrobiłam je do lutowej mapki ILS



Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. I bardzo dobrze ze załozyłaś bloga-gratuluje!
    Udany początek blogowania
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pierwszych kroków w blogowaniu i w LO-sowaniu :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. dobre początki! jakbys zobaczyła moje pierwsze LO... haha ;)
    będę tu wpadać zobaczyć co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie zaczęłaś. Chętnie zajrzę jak się rozwinie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja podziwiam to, że pocięłaś papiery od razu. U mnie muszą nabrać mocy urzędowej i musi mi się znudzić oglądanie ich, bo inaczej mi szkoda ciąć wszystkie ładne wzory i kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję założenia bloga!
    Jeśli chodzi o papiery, to podziwiam, ja zawsze przeciągam moment ich pocięcia... ale staram się z tym walczyć :)
    Dziękuję za wizytę na moim blogu i pozdrawiam serdecznie!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie tak zajrzeć na początek i zobaczyć jak teraz rozwinęłaś skrzydła :) Wspaniałe prace od samego początku, wiadomo im więcej przydasi mamy tym ciekawsze nasze prace ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń